"bara" division ett..

Nu sitter jag inne i idrottshallen i Lund för att titta på Lovisa när hon spelar volleyboll. Sen hon flyttade hit har hon börjat spela med dem, å de spelar ju "bara" i division ett så detta kommer vara pice of cake för Lovisa :) Hon var ju bland topp tre i Sollentuna som spelar i elitserien, så hon kommer ju äga alla idag, det är jag helt säker på!! Det ska bli skoj att se, redan nu på uppvärmningen håller hon på å bossar, me like :) Igår myste vi på. Lovisa visade mig runt litegranna. Bland annat så besökte vi Domkyrkan, det är en speciell känsla dä.. Gick en sväng på stan, å Gud så fint det är här. Lixom så gammeldags, med en massa smågator och söta hus :) På kvällen tittade vi på Idol och E.T.. Testade lite klänningar inför festen ikväll å donade med lite nagelack å sånt.. Jag är så taggad inför ikväll, hä kömmer bli riktigt sköj :D Ha en rolig lördag alla!! PussPuss!!

Kommentarer
Postat av: Svamp nr q

Det kommer blir en galen kväll!!!

riktigt galen!

2010-11-27 @ 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0