Hudikhelg :)

I torsdags hade jag min första föreläsning i astronomi, den kändes bra. Den var iofs helt och hållet på engelska, kursmaterial, föreläsningar, labb och tenta. Lite jobbigare såklart än om det hade varit på svenska, men ändå mycket lärorikt och man förstår mycket mer än vad man tror.. Så det var skoj. Sedan käkade jag med de övriga å donade in i det sista med labbrapporten innan jag begav mig till centralen. Där hoppade jag på tåget mot Hudiksvall. När jag kom fram möttes jag av mamma, Jessica, Fabian, Hanna och Mia :) Det var mycket trevligt! Alla utom Hanna och Mia åkte hem till Antonia och hennes kille Mattias. Där bjöds vi på Tacos som var mycket gott! Vi umgicks några timmar å mot kvällningen åkte mamma hem till Sundsvall. Jag gick över till Hanna å sedan åkte vi hem till Jessica och Rikard. Där spelade vi spel och hade det mysigt.. Sedan åkte jag hem till Hanna å sov över där :)


Tom Cruise går i min klass, hur coolt är inte dä rå :P !?

I fredags gick jag å Jessica å tränade medans Hanna passade Fabian. Vi var på HudikGym :) Vi cyklade, sprang å gymmade, det var riktigt skönt :) Sedan gick vi, Hanna och Fabian på stan, efter ett tag kom Maxen också som varit hos sin pappa. Det var mysigt. Men mot eftermiddagen gick Hanna för att jobba å jag följde med hem till Jessica och Rikard. Även Antonia och Mattias kom dit å sedan gick vi alla hem till Alexandra där det var grillfest :) Synd på det dåliga vädret bara annars var det mysigt med en massa småbarn :P Å gott vare också! När Hanna slutade jobba hämtade hon mig, Antonia och Mattias. Jag och Hanna gick hem till henne å där var AZ å väntade på oss. Vi drack å pratade länge, det var riktigt mysigt :) Sedan gick vi på krogen men där var det verkligen skittråkigt, tur att vi inte var där så länge. Å sedan gick vi alla hem till Hanna å sov där :)


Hanna & Fabian på stan :)

I lördags åkte både Hanna och AZ rätt tidigt till Gnarp så jag blev kvar å kikade på HarryPotter 6 :P Efter det tog jag mig en promenad hem till Jessica och Rikard. Där hjälpte jag dem att passa barnen medan de sysslade med trädgårdssysslor. Mot kvällningen kom mammsen och vi alla myste på, å grillade en gång till :) Det var ännu godare med riktigt gott kött! Sedan blev det lite godis framför Avatar. Jag sov över där.


Fabbelicious ;P

I söndags blev jag väckt av Maxen :) Vi alla käkade frukost å sedan fortsatte vi med lite trädgårdsarbete. Vid tolvtiden kom Lövis å hämtade mig för att ta mig till samlingen till fotbollspremiären :) När alla kommit begav vi oss mot en öde fotbollsplan nånstans på väg till Järvsö. Det var en otroligt spännande match som hade många vändningar, det hela slutade underbart nog med att vi vann med 6-5 :) Haha, vilka siffror alltså, tror inte att jag varit med om nå högre målsiffror förut. Fan vad sugen jag blev på att spela då! Jag längtar verkligen tills jag kan börja träna igen! Å det var helt underbart att träffa brudarna igen, i fotbollssyfte lixom :) Dessutom hade gullLisa köpt mig en present, det var otroligt snäll å gulligt. Tack!! :) Efter matchen åkte jag hem till Hanna, vi käkade hos henne å sedan drog vi hem till Jessica och Rikard tillsammans med Antonia. Där hemme spelade vi spel å hade det mycket trevligt! Sedan åkte jag hem till Hanna igen å sov över där..


Glada :)

Igår kikade jag och Hanna på en film, å sedan kom AZ's familj å hämtade mig. Vi begav oss ner till Stockholm å jag läste Harry Potter hela vägen ner, jag är ju inne på 6:e boken nu å det är så mycket som jag har glömt bort, det är nästan lika spännande som att läsa den för första gången. Som jag sagt förut, riktigt bra böcker!! Så fort jag kom hem vare bara att packa om väskan å bege mig raka vägen till skolan. Där satt det fortfarande ett helt gäng som försökte knapra ihop det sista på labbrapporten som också jag skulle göra. Strax före 22, bestämde jag mig iaf för att jag var färdig å skickade in den. Sedan åkte jag hem, snackade ett tag med AZ å Niklas å sedan la jag mig i sängen..


Här snickras det för fulla muggar :)

Idag var jag så duktig att gå på gymmet :) Underbart! Kände mig riktigt nöjd när jag gick därifrån. Sedan var jag på min andra föreläsning i astronomi å den var betydligt svårare än den tidigare med en massa långa härledningar å skit! Jag undrar hur mycket av dom man ska kunna. Men men, jag orkar inte lägga ner så mycket energi på det just nu när jag har så mycket annat att tänka på.. Efter föreläsningen käkade vi å sedan vare bara dags att börja plugga inför tentan som är på FREDAG!! Det lättare uppgifterna gick att förstå iaf, men de svåra var helt sjuka! Det känns inte alls så bra. Men jag har fortfarande två dagar på mig att försöka lära mig skiten.. Jag åkte hem när jag var otroligt hungrig å lagade till lite mat, å sedan dess har jag tagit det lungt..


Sötaste ungen i världen!!!!!! <3

Det var allt för denna gång. Tack för en underbar helg alla som medverkade :)

PusselipussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0