Filmkvällar :)

Igår tränade jag först på morgonen som jag sa, å  sedan begav jag mig till skolan.. Det var en föreläsning mellan 10.15-12.00. Därefter åts det lunch å sedan blev det en massa plugg. Jag och Victor gick igenom räkneövnings uppgifter. Vi blev väl klar ungefär vid fyratiden. Då satte vi oss vid datorn ett tag, jag skrev lite mer på labbrapporten.. Strax efter fem gick jag, Lovisa, Victor, Marcos, Jessica och Jocke till universitetet. Där mötte vi upp några fler. Å alla utom jag och Marcos köpte pizza. Jag har ju blivit nyttig nu så jag hade tagit med mig två matlådor :) När alla käkat gick vi upp till mysrummet på Gröna Villan. Där satte vi igång de två sista filmerna av StarWars serien :) De båda var bra! Det var spännande. Så nu har jag sett alla, jag känner mig genast lite mer allmänbildad :P Haha, närå men det är ju en klassiker iaf. Å dom är bra! När det var slut åkte vi alla hem..


Fulla mysrummet :) Det där är inte ens hälften av alla som tittade :)

Idag hade jag bestämt att jag inte skulle träna eftersom att jag behövde sova mer än knappt 5 timmar.. Blev ju lite sent då jag hade kikat på Star Wars. Jag åkte till skolan å hade en väldigt bra förmiddags föreläsning. Det var repetition och endel nytt. Vi har ju trots allt tenta redan nästa fredag :S Helt crazy! När den var klar vare lunch å på eftermiddagen vare räkneövning. Den var inte lika bra, hon är så rörig den där läraren. Hon kan knappt svenska å ännu sämre engelska å trots det ska hon ha lektioner på engelska, konstigt dä. Man bli ju bara yrare! Men men.. När den var färdig satte jag mig i datasalen. Skrev några få rader på labbrapporten å sedan åkte jag och Lovisa till Hötorget.. Där mötte vi upp AZ, Johanna, Sara och Emma. Vi brudar hade bokat biljetter till premiären på Sex and the City 2 :) Det var mysigt, jag älskar att gå på bio. Filmen var väl sådär, ganska väntat ändå faktiskt. Jag skrattade men det hände inte så mycket.. När den var slut åkte jag och AZ hem, å nu sitter jag här :P


Sex and the City :) Roligt äre ju!

Imorgon tänkte jag ta å träna igen :) Å jag måste ju påpeka att jag inte har ätit nå godis, chips eller nå onyttig mat trots att andra runt om mig alltid vräker i sig det :P Det har ju bara gått en vecka, men den här gången menar jag verkligen allvar, det e slut med sånt där nu!! Så det så!!

Idag på föreläsningen lärde jag mig nya roliga saker :P Eller iaf saker som jag tycker e intressant, kanske inte ni tycker.. Men det finns iaf många fler stjärnor i universum än alla sandkorn på jorden, hur coolt är inte det då :P Fatta hur stort universum är. Vi är så jävla små! Å dessutom finns det endel som har teorier om att det finns fler universum än vårt eget, å inte bara ett till utan 10^500.. Alltså det är sjukt mycket, det finns typ inte ens för så mycket äre. Det är stört!!! En miljon är lixom 10^6... Jag är så imponerad av denna kurs.. Känns som om att jag har valt rätt linje :)

Jaja.. Nu ska jag packa lite å sedan blire läggdags.. Sov gott allesammans!
Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0