Sol, sol jättesköna sol!

Idag hade jag föreläsning mellan 10.15-12.00 å sedan en till mellan 13.15-15.00.. Där emellan åt vi lunch ute i det fina vädret. På den andra föreläsningen blev jag så jädrans trött så jag hängde inte riktigt med.. Men jag ska försöka läsa lite i boken istället..

Det är lite tråkigare om dagarna nu eftersom att vi läser olika kurset. Det är inte alls samma sak längre. Men vi försöker iaf passa in att vi äter lunch tillsammans när vi väl är i skolan samtidigt..

Efter eftermiddagsföreläsningen drog jag över till datahuset där jag träffade Lovisa & Marcos som satt med lite programering och labbrapporter.. Vi hängde där ett tag å sedan åkte jag å Lovisa in till stan för att sitta å fika lite ute i det underbara, härliga, varma vädret :) Vi satt å snackade en massa skit i järnvägsparken :P Det var riktigt skönt :)
 

Lovajsa :P

Jag åkte hem, läste de sista sidorna i Harry Potter å kände återigen en sorg över att det bra böckerna har tagit slut. Precis så kände jag förra gången också. Det är så tråkigt när en serie böcker tar slut. Först vill man aldrig lägga ifrån sig dem å bara plöja igenom dem så fort som möjligt å sedan ångrar man sig å vill fortsätta å läsa å läsa å läsa å läsa, men så äre slut :/ Så tråkigt! Nu har jag läst både HarryPotter-serien och Twilight-serien två gånger var.. Hmm, vet ej vad jag ska hitta på nu, å dessutom har alla serier säsongsuppehåll! Fy fän! Tur att det är sommar snart å att man får andra saker att tänka på :)

Btw, igår när jag satt uppe vid skolan å läste astronomi för mig själv utanför datahuset så hörde jag ett rejält jävla brak å hela marken började skaka. Alla som var ute stannade upp å försökte kolla vart det kom ifrån. Jag blev livrädd, trodde ungefär att det var Sveriges tur att minsan få känna på en jordbävning.. Men efter ca 2-3 minuter slog det mig att de håller på att spränga bort endel av berget, "berget" som hela AlbaNova är placerat på :P Haha, så det var väl kanske inte så konstigt att det skakade i hela marken.. Men läskigt vare faktiskt..

Jag skriver igen imorron :)
Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0