Roliga dagar!

Tjo! Nu har jag inte hunne skriva nå på typ en vecka igen, shit vad tiden går fort alltså! Jag hinner inte med :P

Men i onsdags så hade iag jag å Issa väldigt trevligt. Vi käkade lite mat å drack vin här hemma. Det blev en massa kackel om allt mellan himmel å jord å mot kvällningen bestämde vi oss för att dra till Söder. Först gick vi in på Carmen å var där till tolv tror jag, då mötte vi även upp en av Isabelles vänner från fjällen å vi tre drog vidare till Snaps. Där vare riktigt skoj, vi träffade på några roliga älder kvinnor som hade personal fest och som var på gott humör :P De var roliga att snacka med. Sedan blev det lite Donken å därefter skjutsade Isabelles vän hem oss för hos var nykter, skönt att slippa ta sig hem på nå annat vis, det går ju så dåligt med tunnelbanor å sånt på vardagar..


Isabelle med rakat hår :P

I tordags var jag i skolan å pluggade tillsammans med Victor. Vi var kvar till femtiden tror jag. Sedan drog jag hemåt mötte även upp Isabelle. Vi tog det lite lungt å sedan bestämde vi att vi två, Stea och Matilda skulle käka med hemma hos mig å festa lite. Så när de kommit till Sumpan så gick vi å handlade lite tacos. Alla var vrålhungriga så vi började laga till på en gång. Jag hade aldrig träffat Stea och Matilda förut men det märktes knappt, vi hade så jädrans skoj hela kvällen/natten! Vi spelade spel å skrattade så att magarna höll på att explodera :P Vi var vaken till 6 på morgonen innan vi insåg att det borde vara dags att gå å lägga sig :P HAha.. Men som sagt var, riktigt skoj hade vi å jag ser framemot att träffa dessa brudar igen :)


Underbara brudar :)

I fredags var jag jävligt seg, inte konstigt med tanke på hur länge jag var vaken :P Hmm, få se nu vad gjorde jag då :S Jo just dä, då åkte jag hem till Lovisa å vi började sy våra fina flugsvampsdräkter inför lördagens skogstokiga sittning :P Det gick rätt så bra, å jag åkte hem igen vid tiotiden.. Den natten som jag alldeles själv. AZ håkte ju till Resele i onsdags..

I lördags städade jag lite å sedan åkte jag hem till Lovisa. Vi gjorde klart flugsvampsdräkterna och begav oss mot universistetet vid sextiden, Där mötte vi upp lite fler folk å sedan gick vi till Gröna Villan. Vi fick trerätters med öl, snaps och punch :) Det var riktigt trevligt med en massa sånger och snack. Dock vare någon som anmälde mig och Lovisa till spex eftersom att vi hade gjort såna fina dräkter, vi blev lite ställd, men lyckades med ett mycket bra framträdande när vi sjöng; Jag vill bo i en svamp :P Haha.. När kvällen förled mot sitt slut åkte jag och Lovisa hem till mig..


TuffingMichel på sittningen :)

Igår låg jag å läste HarryPotter 7 heeeeeeeela låååånga dagen! Läste trehundra sidor. Det enda jag orkade göra förutom att läsa var att fixa till lite mat då å då.. På kvällen kom iaf AZ å Niklas hem..

Idag åkte jag till skolan å satte mig ute å läste i den strålande solen! Det var hur varmt som helst! Jag läste astronomi, inte Harry :P Även om jag hellre skulle vilja det, hehe.. Jag satt kvar till tretiden då jag istället begav mig hemåt å sedan la jag mig ute i solen igen på gräsmattan här utanför å läste. Jag längtade så jädrans mycket efter att kunna ta ett skönt svalkande dopp i havet, för så varmt hade det varit idag. Å till råga på allt så hade jag ju såklart bränt mig, det e fan helt otroligt dä :P Även om det svider lite så är jag glad att jag har fått tecken på att sommaren verkligen är på väg :))


Jag & Emmy på sittningen :P

Det var allt för idag. Vi hörs imorron..

PusselipussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0