Tenta!!

Gomorron allesammans!

Nu äre dags för tenta :/ Det enda jag har gjort sedan jag skrev sist har vare å pluggat.. Jag har pluggat allt jag kan de här tre dagarna, å jag skulle då bli överlycklig om det skulle räcka. Det skulle kännas SÅ skönt att klara denna tenta, fast egentligen förtjänar jag det inte riktigt eftersom att jag bara har gjort uppgifter i tre dagar.. Fast  iofs hare varit lika för alla, så alltså äre denna kurs som har varit helt sjuk i huvudet!!! Jag hatar verkligen den här kursen! Det har varit så mycket att göra på så lite tid å DESSUTOM har föreläsaren varit totalt värdelös!!!! Aja, vvi får se hur det går på tentan.. Håll tummarna för mig, jag behöver det!

Ikväll blire iaf fest för att fira att denna skitkurs är över :) Trots att den inte ens är det för jag har en massa återlämningar att göra. Men om man bortser från det så är den över och det ska bli hur underbart som helst :) Kvällen börjar med förfest hos Lovisa å sedan får vi se vart det bär iväg :P

PussPuss! Å glöm inte att hålla tummarna för mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0