Skittenta!!!

I fredags vare tenta som sagt var.. Det gick inte så bra. Jag satt  så länge jag kunde, alltså i typ 6 timmar. Men det var en helt sjukt konstig tenta, inte alls som någon av de vi hade övat på. Så det kändes piss. Men men, jag tar det inte så hårt ändå, det får gå som det går.. Men igår såg jag facit å denna gång är jag faktiskt helt säker på att jag har kuggat mig! Så det är bara att ställa in mig på omtentan den 11 juni rå.. Hoppas bara att den inte är en sån skittenta också..!

Efter tentan åkte jag hem å jag begav mig diret till gymmet. Å efter det gjorde jag mig i ordning å jag å AZ åkte till Lovisa. Vi mötte upp Benji i Solna. Hos Lovisa hade vi mysigt. Det kom en del fysiker å vi snackade, lekte å hade riktigt skoj. Vi hade tänkt att vi skulle gå ut men det blev så sent så det hans inte med :P

Lördagen mestod mestadels av spel, me like :) Det var riktigt skoj. Å det blev lite film också. Vi såg på Paranormal Activity, jag har velat se den sen den gick på bio. Den var inte som jag tänkt, den kändes lite B, men jag fick då absolut kalla kårar! Uscha, det var lite obehagligt att sova sedan :P

Igår blev det lite mer film, jag kikade på Surrogates som Bruce Willis spelar i. Den var rätt ok. Sedan blev det bara en lugn och avslappnad dag.. Gjorde inget spec. Kikade på en massa serier :P Två avsnitt av Vampire Diaries, å det var så jäkla spännande och ett avsnitt av Gossip Girl å ett av Greys Anatomy :) Jag är seriernas drottning :P

Idag klev jag upp vid nio och började läsa Astronomiboken, den är tjock, har stora sidor och är på engelska. Den ska läsas ut på mindre än 4 veckor, å det är mitt mål! Jag vill klara den här kursen å det skulle vara ytterst trevligt att få ett bra betyg också, för det här är jag ju verkligen intresserad av :) Så det ska jag försöka fixa. Dock ska jag till skolan imorron å försöka komplettera de två laborationsrapporterna som jag fått tillbaka från skitkursen. Jag vill bara få det överstökat så att jag kan lägga ner all energi på Astronomin :) Mitt på dagen gick jag till SATS å tränade. Det var riktigt skönt. Därefter handlade jag å sedan blev det städning här hemma, så skönt när det var färdigt :) Sedan kikade jag på Mr. and Mrs Smith, jag tycker att den är rolig :) AZ kom hem å vi båda pluggade i drygt en timme.. Idag har jag läst 20 sidor, å jag måste försöka läsa 15-20 sidor varje dag. Det tar sin tid kan jag säga..

Nu ska jag lägga mig i sängen å kika på två avsnitt av One Tree Hill å sedan äre läggdags :) Nästa gång jag skriver lägger jag in lite bilder..

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0