Polisjakt :P

Som jag sa så pluggade jag i fredags, jag trodde att även AZ gjorde det, MEN till min stora förvåning, inte, upptäckte jag att hon hade somnat i sitt pluggande :P Haha, det gör hon jämt. Hon lägger sig i sängen å läser å sedan somnar hon efter två röda. Denna gång fanns det även lite bevis på hennes kind :P Hon glömmer nämligen jämt bort att korken på pennan är avtagen.. Haha..


Klääntachel!

När jag väckt henne begav vi oss till affären för att handla lite. Å på hemvägen hände det något riktigt spännande :P Vi hörde en polisbil å efter ett tag såg vi att en röd liten skruttbil körde i skithög fart å var påväg rakt mot oss, polisen var bara några meter efter å körde lika fort. Vi stog på trotoaren i svängen som bilen körde i, han var max 3 meter ifrån oss. Det var riktigt coolt att se denna polisjakt :) Å det enda jag fick fram var; Oj.. Hahah, jag är knäpp ja, samtidigt som jag tröck AZ bort från vägen, blev lite rädd att bilen skulle köra på oss där ett tag.. Jao, som sagt var det var ju spännande sådär på fredagskvällen..
När vi kom hem kikade vi på lite tv tror ja innan vi la oss..

Igår vaknade jag vid halvtio tiden, jag gick upp, åt frukost å tog med mig skolgrejerna ner å la mig i solen. Det var hur varmt och skönt som helst, det enda som fattades var ett hav att dyka ner i.. AZ å Niklas kom ner vid ettiden å gjorde mig sällskap. Vid två gick jag upp å åt lite lunch å sedan gick jag ut i ca en timme igen. Men var tvungen att gå in då jag insåg att jag redan var alldeles för bränd för att fortsätta vara ute :( Jag läste lite mer här inne, men sedan tog jag det lungt, slumrade till lite å hade förjävla ont i kroppen. Ryggen är totalt förstörd, smalbenen å magen gör också ont, å dessutom är jag röd precis överallt utom på armarna.. Fy faan! Att jag aldrig lär mig.. Suck!
Jag tog det iaf lungt hela kvällen, AZ kom hem igen strax före tio tror jag å då kollade jag på serier med henne igen, trots att jag redan sett dem :P Å vid läggdags läste jag lite mer i astronomiboken..


AZ på läktaren i halvleken..

Inatt regnade det hela natten, jag vaknade flera gånger, sov lite oroligt, troligtvis pga av att jag var så bränd. Det gjorde ont hur jag än låg.. Trots att det regnade så bestämde jag och AZ oss för att åka å kika på Niklas när han spelade match. Två började matchen å vi kom väl dit typ kvart över. Då spöregnade det verkligen! Shit vilket väder vi valde att kika på matchen i.. Men roligt var det iaf, jag blir dock själv så jädrans sugen på att spela.. Därefter åkt vi tre hem till Niklas en sväng så att han kunde hämta grejer å sedan åkte vi alla å handlade på IcaMaxi. Vi lagade till lite kött å ugnspotatis, supergott blev det :) Samtidigt som vi käkade kollade vi på Shutter Island, jag har ju redan sett den en gång på bio å jag tycker att det är väldigt bra! Jag gillar sånna där psykologiska.. Nu har jag suttit här framför datorn ett tag men ska bege mig till sängen för att läsa. Trots att jag har läst mycket i helgen så har jag inte läst så mycket som jag skulle ha behövt :/

Sov gott allesammans, å ladda inför en ny, innehållsrik vecka!
PusselipussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0