Lunarstorm!

Tjotjo!
Imorse gick jag upp å tränade som jag sa igår kväll, jag håller det jag säger ska jag be att få tala om :) Iaf så tänkte jag träna imorron bitti också. För som sagt var nu jävlar äre andra bullar som gäller..!

När jag hade tränat åkte jag till skolan å hade förmiddags föreläsningen, därefter blev det lunch å det blev inomhus för första gången på länge. Det regnade, blåste å var allmänt kallt.. Så det var lite tråkigt, men man har ju blivit så bortskämd på det fina vädret som var hela förra veckan.. Efter lunchen blev det eftermiddags föreläsning å den var skitdryg. Det var så himla mycket att ta in så det lixom tog stopp.. Så jag lärde mig faktiskt inte så mycket de där sista timmarna.
När den var slut gick jag till datahuset, där satt Lovisa och Marcos å pluggade som vanligt. Hur det var så kom vi in på Lunarstorm, å alla fick ryck att gå in på sin användare, jag visste fan inte att de fortfarande fanns kvar. Å shit vad vi skrattade! Fjortisar har vi då varit allihopa märker jag :P Haha, det var riktigt skoj att se hur man betedde sig.. Jag och Lovisa bestämde oss för att vi ska återinför Lunarstorm igen :P Med andra ord fick jag inte så mycket mer gjort innan jag åkte hem..


Tänkte bara att jag skulle lägga in en vardagsbild på mig, det var längesedan :P

När jag kom hem lagade jag till lite mat. Jag berättade även för AZ om Lunarstorm å hon loggade in på sin å fick skrattanfall hon med :P Herregud alltså!

Emmy hade föresten tagit fram lite statistik från experimentiella metoder tentan, å det visade sig att ingen hade fått A, en hade klarat B, 3 hade fått C, 6 hade fått D å 8 fick E.  Alltså så jädrans dåliga resultat. Å för att göra det hela ännu värre så hade han här sänkt alla gränserna med 2 poäng (låter kanske inte så mycket men det är det) så man kan ju undra hur resultaten såg ut innan an ändrade det.. Känns som om att han flyttade gränsen bara för att han själv inte skulle verka allt för kass..

Jag fick bte 7 poäng, å 13 var godkänt gränsen.. Hahaha! Så dåligt har jag aldrig fått, å trots det så var jag bättre än 3-4 av mina vänner :P Så jag känner mig inte kass, det var en förjävla svår tenta helt enkelt!

Nu måste jag sluta, jag måste sova.. Är trött å ska som sagt var upp å träna igen imorron. Så god natt på er allesammans. Vi hörs imorron!

PusselipussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0