Gävle!

Hello everybody!
Nu sitter jag här, helt ensam i den ena datasalen. De som inte redan har åkt hem för helgen sitter i den andra salen å har föreläsning. Tråkigt..! Men jag antar att det här betyder att jag måste plugga. Jag bordet tex fortsätta på labbrapporten, men det är ju så segt. Jag vill vara färdig med allt, NU!

Idag klev jag upp vid sju å gick till gymmet. Det gick rätt så bra att träna, å som alltid vare skönt efteråt. Sedan åkte jag till skolan för att ha den sista astronomiföreläsningen. Fast det var inte direkt en föreläsning utan vi blev indelade två å två. Varje par skulle ta två kapitel ur boken, "lära sig" dem på knappt en timme å sedan skulle alla redovisa för varandra, på så sätt gick vi igenom hela boken på en timme :P Sjukt. Men faktiskt väldigt lärorikt, dock fick vi såklart de svåraste kapitlena, så vi bad om lite hjälp på vissa punkter.. När det var klart blev det lunch. Å nu sitter jag här som sagt var..

Klockan 16.00 går mitt tåg till Gävle, jag ska åka å hälsa på hemma hos fotbolls Isabelle :) Det är en liten fotbollsfest där :) Vi ska sedan gå ut på en av studentpubarna, det ska bli riktigt skoj :) Så jag längtar!

Jao, det var väl alles for today :P Ha en trevlig helg allesammans! Jag skriver förmodligen nå imorron igen när jag har kommit hem.

PusselipussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0