4 av 4 :))

Tjolahopp tjolahej :)

I fredags kväll kollade jag som sagt var på Disneys gamla version av Alice i Underlandet, å fy fan vad konstig den är! Helt sjuk, inget är direkt sammanhängande.. Väldigt speciell.. Men nästa onsdag ska jag och många till gå å kika på den som går på bio, vi ska kolla i 3D, det ska bli riktigt sköj :)


Den gjordes redan 1951..

I lördags vare en mysig morgon :) Men mot eftermiddagen så gjorde jag mig i ordning och åkte till Lovisa. Även Sean kom dit. Vi gick igenom alla muntauppgifterna.. Det gick bra för oss alla, jag kände mig rätt så förberedd inför måndagens munta.. När vi var färdiga gick jag å handlade å sedan tog jag pendeln och bussen hem igen.. Här hemma var André och AZ. Jag lagade lite mat å vi alla kikade på melodifestivalen.. Jag och AZ blev så jäkla förbannade! Hur fan kunde inte Crucified Barbara och Orsa spelmän gå vidare!! De var ju klart bäst! Haha, det låter kanske lite roligt att vi gillade Orsa spelmän men låten var så himla fin, vi båda blev alldeles varm i hjärtat när vi hörde den!! Jävlaskit att ingen av dem gick vidare! Väldigt tråkigt!! Andrés lumparpolare med flickvän kom hit å vi sjöng lite singstar å snackade.. Efter ett tag så gick de alla på krogen men jag stannade hemma. Jag kollade lite på tv å satt framför daton.. Jag gjorde alltså inte så mycket, tog det lungt bara. Sedan gick jag å la mig vid ett halv två tiden..

Igår vaknade jag å gick raka vägen till gymmet. Det gick bra att springa, orkade 20 minuter i streck men höll på i 30 min totalt som vanligt.. Jag gymmade å på vissa maskiner kunde jag öka vikten lite, så jag var väldigt nöjd när jag gick därifrån.. Jag kom hem, duschade å käkade mat.. Sedan blev det en hel del plugg, både inför munta och tenta. Muntan kändes bra, det var väl värre med tentan.. AZ kom hem på kvällen å vi kikade på tv samtidigt som vi började dona med ett litet musikquiz som vi kanske ska köra på fredag näre är ferre :) Å klockan nio blev det dags för; Catch me if you can. Jag har aldrig sett den förut, å den var väl bra :) Efter den blev det dags för sängen..


Coolt att det är en sann historia..

Idag åkte jag buss till Sveaplan som vanligt. Ibland brukar jag byta buss å åka till Albano för att komma till skolan å ibland så har jag gått. Idag gick jag då med glädje kan jag säga! Guud vilket fint väder :) Det är så underbart när gruset låter under skorna och solen skiner på en! Jag hoppas att det verkligen är våren som kommer nu å att inte vintern får ett återfall :P Väl framme i skolan vare nån dubbelbokning av sal, så det blev lite strul innan vi kunde börja.. Jag och Lovisa gick 10 minuter tidigare för att gå på toa och ta oss till muntasalen.. Jag var nervös innan muntan, men så fort jag fick reda på vad jag hade fått för uppgifter så kände jag mig rätt lugn. Två var jag då helt säker på, en var lite klurig å en hade han lite konstiga frågor på. Men jag lyckades klara alla å dessutom fick jag VG, högsta betyget på alla fyra uppgifterna :)) Sååå jääääkla naaaaajs!! Det känns riktigt skönt att jag satte det där :) Jag är så nöjd! Nu ska jag bara koncentrera mig på tentan.. Sköööönt!!
Vi käkade å sedan blev det dags för tutoriols.. Idag hade vi Erik igen, å han är ju bara bäst! Vi gick igenom en massa intressanta grejer, alltså vissa saker är så sjuk så man blir alldeles yr i huvve. Men coolt äre iaf :)
Efter den drog jag hem. Så fort jag kom hem satte jag mig å räknade på en gammal tenta. Det gick inte så jättebra direkt.. Det är en hel del att lära sig fortfarande. Så det gäller att ligga i de återståeende dagarna..

Nu har jag käkat mat å tänkte faktiskt slappna av resten av dagen för jag är helt slut i huvudet.. Det blir Svenska Hollywood fruar och Boston Teaparty ikväll. Dessutom så har Niklas komme hem från utlandet å har väl säkert en hel del att berätta :)

Det var allt för ida gött fölk! Hare fin fint!


PusselipussPuss!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Du är såååå duktigt älskade vännen..

Skönt att få ett vg.. =)



I slutet på mars skall jag och Alina ta en sväng till Stockholm, tänkte om vi bara kunna ses och säga hej? Och sen som sagt så får vi ta en hel dag du och jag, ja och lillgubben oxå..



Massa Pussar

2010-03-09 @ 09:26:23
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0