Mr. Holst!

Todeloo!
Få se nu, idag klev jag upp tidigt för att gå till gymmet innan skolan börja. Det gick inte sådär jättebra att springa idag, det blev bara en kvart i streck, men jag höll på i en halvtimme iaf. Efter det gymmade jag å det gick bra. Jag gick hem, duschade, åt frukost å begav mig till skolan. Idag vare den sista föreläsningen med underbara Mr. Holst :( Det känns mycket tråkigt, denna kurs har varit så rolig och givande. Åsså gruvar jag mig inför tentan som är nästa fredag.. Jag vill verkligen få ett bra betyg på den här kursen, vill inte bara precis klara mig, så det vore verkligen så himla tråkigt om jag skulle kugga mig.. Därför ger jag gärnet nu! Först så är det munta 2 på måndag, jag har övat å gått igenom de uppgifterna hela veckan å jag blir säkrare å säkrare för varje dag å ihelgen ska jag prenta in dem så att jag klarar det på måndag å så att jag endast behöver koncentrera mig på tentaplugg sen!! Jag vill verkligen klara detta å samtidigt göra väldigt bra ifrån mig!!!


Plugghästar är vi allihopa, allihopa, allihopa :)

När föreläsningen var slut gick vi till matstugan som vanligt å käkade lunch. Efter det så gick vi igenom de två sista kapitlerna på muntauppgifterna och det var mycket som klickade idag, det känns skönt :) Så jag ser faktiskt att det skulle kunna gå bra! När vi kände oss nöjda begav vi oss hemåt.. Jag kom hem å möttes som vanligt av sömniga AZ, alltså hon sover fan jämt :P Måste vara nå fel på jänta, haha.. Iaf så började vi snacka å fnissa en massa, det är så roligt när jag och AZ börjar prata för det kan sluta precis vart som helst, oftast så slutar det med att jag måste googla nått så att vi får svar på det vi diskuterat, idag vare första och andra världskriget som blev googlat :P Hahaha.. Vi lär oss mycket iaf :)


Här visar Johan varför den reducerade massan är relevant i samband med problem av två kroppar.. :P

På fredagar äre väl kanske meningen att man ska lyxa till det med en liten fin helgmiddag, men det orkade jag fan inte, så hä blev ägg, makrill, gurka och tomat :P Haha.. Gott vare iaf.. Kikade även på det nyaste avsnittet av Greys Anatomy, alla var helt knäppa idag, det var ett roligt avsnitt :)
Nu har André kommit på besök, det är mycket trevligt :) Han och AZ ska käka middag hos nån lumparpolare till honom tror ja, å sedan ska de gå ut.. Själv tänker jag ha en mysig hemma kväll framför den gamla versionen av Alice i Underlandet tillsammans med Marcos och Tobbe :)


Syskonkärlek :)

Ni alla får ha en underbar fredag så hörs vi imorgon!

PusselipussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0