Hur är detta möjligt :S :D!?

Vad ska man säga!? Det är helt otroligt! Jag fattar ingenting, hur är detta möjligt :P! Helt sjukt! Jag är fortfarande chockad! Jag klarade tentan!!!! Jag fick dessutom ett bra betyg, C! Det lägsta godkända är F å högsta är A, å jag fick C!! Så härligt! Underbart! Jippi :)) Så nu sitter jag å njuter av en påse godis, det förtjänar jag verkligen :)

Såååå sköööööönt! Ni förstår inte vilken överraskning det blev när jag såg; Kursbetyg C.. Helt fucking sjukt :P Yees, så det är en mycket glad och nöjd MimmiCaroline som sitter här å skriver just nu :D

Niklas är här nu å han, jag och AZ ska kika på Ghost å mysa på, för Niklas klarade också tentan :) Så lovely!
Men vi hörs imorron då gott folk :)

PusselipussPuss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat Mimmi!Kram mamma och Stefan.

2010-03-30 @ 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0