Labrapport på labrapport..

Imorgon smäller det :S Vi får tillbaka tentan då..! Det kommer inte bli så trevligt. Men ändå skönt att veta hur det verkligen ligger till så att jag kan ställa in mig på det..

Jag har inte skrive på länge nu men jag har varken haft tid eller ork.. Förra veckan var så jädrans intensiv. Vi hade en labrapport att lämna in på torsdagkväll å en muntlig redovisning på fredagen. Så det var fullt ös på skolan hela veckan. Kom hem vid åtta-tiden, hann inte laga nå mat, hann inte träna å orkade inge annat än att gå å lägga mig i tid.. Så på fredagkväll slappade jag & AZ! Det blev lite tv-tittande å så hyrde vi en film; The Box. Den var totalt värdelös! Iofs somnade jag och AZ till å från båda två så det förstörde väl handlingen lite mer, men aa, totalt värdelös film iaf!!

I lördags begav jag mig till stan å mötte upp Johan. Jag hjälpte honom välja nya kläder å köpte även lite själv. På kvällen vare dags för fest, så jag, AZ, Niklas, Johan & Sean förpartajade här hemma :) Vi spelade spel däribland Våghals å det e ju alltid spännande :P Å när vi var redo åkte vi till Skrapan där Marcos hade fest. Där var det skoj, blev kvar rätt länge innan jag begav mig hemåt. Alltså ingen utgång denna helg heller..

Idag vare en ny laboration, så nästa tisdag ska den labrapporten vara klar. Jag blir så stressad! Det är ingen vila här inte å jag tycker att pressen ökar hela tiden. Det skulle sitta fint med en liten semester nu, men icke.. På fredag å måndag äre ju iaf röddagar, vilket betyder långhelg.. Men frågan är hur mycket jag kommer kunna ta det lungt eftersom att rapporten ska vara inne på tisdag.. Jag hoppas att jag kan ta mig lite ledig tid för jag, AZ och Niklas ska åka hem till kära norrland på torsdag eftermiddag :) Å jag stannar till söndag eller måndag.. Jag längtar så otroligt mycket till Hudiksvall nu! Vill träffa min underbara familj och mina underbara vänner <3! I need it!

Det får vara allt för denna gång. Tyvärr har jag inte kunnat lägga in nå bilder för jag använder AZ:s dator..
PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0