Sova, kissa, plugga, äta, skita, sova...

Idag mötte jag upp Jocke i skolan klockan nio, vi satte oss vid första bästa dator å fortsatte skriva labrapporten.. Det gick rätt bra men det är ändå segt och drygt. Vi höll på till 12.30 då vi tog lunch. 13.15 vare föreläsning, den höll på till 15.00.. Sedan vare dags för räkneövning till 16.00. Å när den var slut begav vi oss till datorsalen igen å fortsatte skriva på labrapporten. Det är inte bara ä ska jag säga er. Men ska tänka på så mycket å därför tare sån tid, men det är bara att hålla ut.
Jag kom hem vid sju-tiden.. Jag hade tänkt orka med att träna, men det fanns inte ens någon tid till det för jag var vrålhungirg!! Så så blev det med den träningen! Skit å rå! Får se vilken tid jag kommer hem imorron, vore så skönt att komma igång igen..

Sen jag hade fått i mig mat har jag bara sutte framför tvn. Har kikat på; Dating in the dark, Desperate Housewives & Cougar town.. Nyss blev jag typ våldtagen av min roomie, hon är helt crazy! Ibland skärmmer hon mig, hahaha :P

Iaf så glömde jag berätta att Mr. Holst har lagt ut facit på nätet nu. Å om jag ska vara ärlig så ser det inte ljust ut. Får nog räkna med en omtenta i augusti tråkigt nog.. Det enda hoppet jag har är att jag kanske lyckats skrapa ihop småpoäng på lite olika uppgifter. För jag kommer inte riktigt ihåg hur jag har svarat å man vet ju aldrig hur de rättar.. Men aaa, det ser inte ljust ut.. Suck..

Alltså nu har min mobil varit inne på lagning i över fyra veckor! Hur lång tid skare ta..! Vill ha den nu! Vill kunna lyssna på musik å ha en massa sms å allt annat som går på den mobilen men inte på den här!

Näe, nu ska jag ge mig.. Ska gå å lägga mig å läsa HP :)


PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0