Tråkigt och Ensam..

Tråkigt, tråkigt, tråkigt å tråkigt!!! Precis så har min dag varit, från början till slut! Fy faaan vad tråkigt!!! Började dagen med att åka till skolan, var lite nervös inför den nya kursen som började idag, man har ju hört att den ska vara så svår av många..! Det första vi hade var bara en datorövning, de visade väl egentligen bara vad vi skulle använda för program och vart vi kunde hitta all information om kursen, inget spec.. Så efter det blev det en lång lunchrast som faktiskt gav oss möjlighet att sitta ute i solen på några kalla bänkar, det var ju trevligt måste jag säga.. Vi gick in å käkade lite mat å sedan vare dags för kursens första föreläsning.. Å den var katastrof! Fy fan vad tråkig den var. Läraren går inte ens att jämföra med Sören å allt verkar bara vara yrt! Känns inte alls nå bra att börja en kurs på detta vis.. Fya.. Våra dagar kommer vara mycket längre, ofta nu kommer det vara så att jag går från 8-17 om dagarna vilket känns piss, iaf med det här ämnet.. Inte på så bra humör just nu alltså..


Utanför AlbaNova och softar i den underbara vårsolen :)

När jag kom hem hade jag skitont i fötterna för jag har fått skavsår av de nya skorna, å halsen bara sved och kliade för jag håller på att bli förkyld och jag var helt slut av tråkighet.. La mig i sängen å läste bok ett tag men sedan lagade jag mat.. Nu har jag bara kikat på en jädrans massa avsnitt av Sex and the City å funderar på att göra det tills jag somnar. Är så otroligt uttråkad så det finns inte ord. Det här var ingen bra dag att tillbringa i Stockholm.. Hade för tillfället bara velat umgås med mina allra närmaste vänner och släktingar som finns hemma i norrland..!!


Precis efter att Johan dragit världens vurpa :P

Det är sånna här dagar som trycker ner en i små svackor, det kan vara så små saker som får en att känna sig dålig. Framförallt känna sig ensam! Jag umgås med folk hela dagarna, jag kan prata med folk precis när jag vill å ändå känner jag mig just nu som den ensamaste människan i världen! Va fan äre för fel på mig!? Vad begär jag av folk å varför håller jag på att tycka synd om mig själv!? Jag hade en sån här dag förra veckan också å jag fattar inte varför jag beter mig så.. Det enda jag kan komma på är att jag saknar kärlek. Jag klarar mig fint själv, jag står på egna ben, jag mår egentligen bra, jag trivs i skolan å med vännerna men det är inte det. Jag vill bli älskad och jag vill älska.. Det är så tomt på just den platsen i hjärtat och det skrämmer mig lite..


Lite korsordslösning på G..

Jaja, det där var den patetiska Mimmi som talade. Nu ska jag lägga ner denna negativitet å vakna med ett leénde på läpparna imorron :)

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0