Tentaplugg, tenta & tentafest :)

I torsdags gick jag upp klockan sju å begav mig till gymmet. Jag hade verkligen ingen lust men duktigt nog pallrade jag mig dit iaf :) När jag var färdig gick jag hem, duschade å åt frukost.. Sedan vare bara dags att börja plugga. Jag gjorde en övningstenta å det gick skit! Blev på väldigt dåligt humör. Gjorde även lite andra uppgifter från övningskompendiumet. Sedan blev det lunch å efter lite övertalning åkte jag till universitetet för att plugga med Marcos och Emmy istället för att sitta hemma själv.. Vi blev kvar där till typ sex-tiden då vi drog till Gröna Villan istället.. Emmy käkade lite å vi gjorde henne sällskap. Sedan åkte hon hem å jag å Marcos fortsatte att plugga.. Blev kvar till tio-tiden om jag inte minns fel.. När jag kom hem snackade jag ett tag med AZ men sedan vare bums i säng för att få så många sovtimmar som möjligt..


Lite paus i pluggandet när vi upptäckte att två stjärnor som kretsar runt varandra ser ut som en groda :)

Jag sov jätteoroligt den natten, var väl nervös inför tentan.. Både jag och AZ hade tenta klockan nio så vi åkte till skolan tillsammans.. Jag var asnervös å med all rätt kan jag säga, fy faan! Vilken jävla skittenta! Verkligen jättesvår! Jag tror helt seriöst inte att jag har klarat den. Jag satt så länge jag kunde, 6 timmar, men blev inge klokare på det.. Så jag tror att det blir en omtenta på mekaniken sorligt nog.. Men men, vi får se, det skulle ta max två veckor innan vi får tillbaka den.
När tentan var över åkte jag in till stan å mötte upp Carlii :) Det var så skoj att träffas igen, det var längesedan! Vi gick ett tag på stan men sedan åkte vi hem. Efter ett tag så kom AZ å Niklas å då åkte vi på Ica och Systemet. Det blev lite stressigt men vi hann käka å göra oss i ordning ganska lagom till sju :) Folk började droppa in å vi hade en väldigt trevlig kväll! Det var typ 40pers här ett tag :) En massa nya ansikten :) Riktigt skojj var det! AZ fyllde ju år, å både hennes å min klass hade haft tenta så det var många som ville fira till det lite :) Jag köpte föresten en rockring till henne :) Alltså en som är lite tyngre som tränar mage, rygg m.m.. Hon blev glad tror ja :) Folk var iaf kvar här rätt länge så det blev inget krogbesök vilket jag tyckte var skönt, jag orkade inte det..


Jag & Carlii busar :P

I lördags vare slappastugan :) Jag kikade på en massa serier å sedan blev det pizza.. På kvällen blev det fruktsallad och melodifestivalen! Å jag blir inte klok på människors smak, jag fattar inte hur folk röstade.. Erik eller Ola skulle ha vunnit! Men aja.. Sedan blev det film å mys.. Gick å la mig ganska tidigt för jag var så trött..


PartyPeople :)

Idag gick jag upp med piggare humör, började med en skön dusch och sedan plockade jag ihop lite.. Det blev en god frukost åsså väckte jag AZ å Niklas :) Jag ville ut i det fina vädret så jag lurade med dem på stan.. Äntligen köpte jag mig ett par nya skor, eller det blev faktiskt två par :) Det behövdes verkligen för de som jag hade var totalt sönderslitna! När vi kom hem slappade vi lite å sedan åkte vi å handlade. Niklas har köpt en kokbok med asiatiska maträtter i till AZ så vi bestämde oss för att laga till nått ur den. Å vi lyckades riktigt bra måste jag säga, det blev nån gröncurrygryta typ, stark och god :) Sedan dess har vi bara slappat framför tv och dator. Just för tillfället kikar jag på Wallander som går på fyran.. Men så fort det slutar ska jag dra mig till sängs. Imorgon äre nya tag med ny kurs å allt så då gäller det att vara pigg igen :)


Jag&Rikardo :)

Sov gott allihopa!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0