Underbara vårväder :)

Igår gick jag till gymmet det första ja gjorde.. Hä gick väl sådär. Mittemellan lixom.. Men jag antar att det går lite upp och ner när man springer å sådär. Sedan duschade jag å så å begav mig till skolan.. Jag gick från Sveaplan med glädje. Å när jag gick där fick jag värsta nostalgikänslorna, jag ville bara vara kvar utomhus å leka :) Spela Ritz, hoppa kråka, trixa med fotboll å allt sånt där skoj man gjorde förut! Så fort det blev vår sprang man ut å lekte :) Så häärligt!


Så underbart väder!!

Men tillslut kom jag fram till skolan å då vare bara att sätta sig ner å plugga.. När klockan blev ett så gick vi till Erik som skulle gå igenom lite gamla tentor med oss :) Det var väldigt lärorikt..! Efter detta gick vi å satte oss för att plugga igen, men jag tappade koncentrationen helt! Å Mia hade hört av sig att hon ville ses så jag åkte in mot stan när klockan närmade sig fyra.. Vi gick å satte oss på ett café å kacklade å kacklade! Det var skönt att ventilera sig lite! Sammanfattningsvis kan jag väl säga; Jävla skitkillar!!
Jag åkte hem.. På kvällen hann jag snacka långa samtal med mamma, Jessica och Hanna.. Det behövdes, det var så mycket konstigheter som snurrade runt i min hjärna så jag behövde fylla den med lite vett istället :)


Vackraste, sötaste Mia!!

Idag åkte jag in till skolan för att ha de absolut sista undervisningstimmarna med Sören :'( Han repeterade alla kapitlerna och räknade några uppgfiter. Vi fick även en glimt av vår nya lärare som vi ska ha från och med måndag å han verkade ytterst konstig. Jobbigt när man har haft en sån bra lärare som Sören lixom.. När de två föreläsningarna var slut så applåderade hela klassen! Alla är verkligen asnöjd med honom! Han är best ever!


Denna bild har jag tänkt att få göra hela vårterminen :)

Sedan gick vi å pluggade i matstugan som vanligt.. Jag var dålig på att koncentrera mig även idag. Visst jag fick en del gjort men jag vet inte, jag orkar inte plugga nå mer nu.. Konstigt för jag tycker att det är skitintressant och roligt. Det som är svårt med uppgifterna är att veta vilket steg man ska ta, när jag kikar i facit så fattar jag precis allt å det känns jättelogiskt, så problemet är att lära sig olika tillvägagångssätt å lätt kunna se vad som är rätt..
Vid sju-tiden gick jag, Johan, Marcos och Benji å käkade pizza :) Det var faktiskt lägesedan nu, fast jag lära väl ta igen det på löpbandet imöran :P Det var iaf riktigt gott och vi hade trevligt!


Cooolt va :P?

Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket alls.. Snackat med AZ, Niklas å AZs föräldrar.. De har btw köpt en ny soffa till oss, en bäddsoffa :) Asnaajs! Den är verkligen perfekt! Det är jag väldigt tacksam för :) Imorron ska jag upp och träna å jag har inte bestämt mig för om jag ska dra till skolan å plugga eller om det blir mer plugg här hemma.. Jag får se hur jag känner imorron.. Men på fredag gäller det å jag hoppas att jag är tillräckligt förberedd så att jag känner mig relativt lugn och redo.. Vi får se, jag är mest ledsen att kursen är över..

Nu skall jag sova så att det inte blir för få sömntimmar dagarna innan tentan här.. Jag hoppas att ni sover gött allesammans så hörs vi imöran :)

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för pratstunden gumman <3

2010-03-11 @ 17:36:40
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0