Shutter Island!!!

I fredags var jag i skolan som vanligt, efter föreläsningen satt jag och några till kvar å pluggade lite, väldigt duktigt av oss..  Sedan åkte jag hem å drog direkt till gymmet :) Det gick faktiskt riktigt bra den här gången också.. Skööönt! Jag lagade till lite mat, käkade å sedan drog jag till Medis.


Benji och Douglas sjunger för fullt samtidigt som jag spelar Guitar Hero :)

Därifrån gick jag hem till Marcos där det redan var ett gäng. Vi skulle ha en liten myskväll med guitar hero, singstar och filmtittande :) Det var riktigt mysigt! Vi kikade på zoombieland, jag var verkligen skeptisk till den innan, men den var faktiskt bra. Det var inte nån skräckis utan en drama/komedi :) Så jag fick mig ett gott skratt då å då! Efter filmen blev det en hel del youtubeklipp-tittande :P Innan jag visste ordet av det så var klockan mycket, å jag hatar verkligen att åka hem själv. Så jag sov över hos Marcos..


Vi plockar ihop lite efter middagen..

I lördags åkte jag hem ganska tidigt för Marcos hade en del att stå i. Jag tänkte träna, men orkade inte. La mig i sängen å sov några timmar, å sedan planerade jag för en lugn hemmakväll framför melodifestivalen. Jag kom även på att jag skulle vara nykter hela helgen å även nästa som kommer, det har blivit så mycket festande på sistonde så det behövs en liten vit period.. Men den 12 mars då smäller det för då äre både tentafest och fira att AZ fyller år-fest i ett här hemma hos oss :) Alla jag känner är bjuden!! Iaf så ringde Emma mig å undrade om vi skulle gå på bio ihop, å det var ju bättre än en ensam hemmakväll :) Vi båda ville se Shutter Island och det var så gott som slutsålt både på Segel å Medis, så vi bokade i närheten av hennes hem istället å bestämde att jag kunde sova över där, så att jag även denna kväll slapp åka hem på natten..


Testar träningsmaskingen lite :P

Emma bor ju huuuur fiiint som helst!! Värsta fina området med en massa stora villor och havet alldeles brevid gården! Hennes lägenhet var också jättefin, det kan inte bli så mycket bättre.. Iaf så lagade vi till lite mat å kikade på bilder innan vi begav oss till bion. Filmen var jättebra!! Shit alltså, två asbra filmer på en vecka, det är naajs :P Den var spännande, lite läskig och sorglig! Skitbra, den var lixsom såhära psykologisk, me like a lot! Det måste ni se!! Leonardo gör sin roll mycket bra också :) Så det var då verkligen lyckat. Efter bion åkte vi hem till Emma igen, å vi båda var helt slut, men vi drog igång en film och la oss sedan å sov..

Vi gick upp ganska tidigt på söndagsmorgonen, å jag började åka hem vid 9.30-tiden.. När jag kom hem snackade jag lite med Amanda som hade sovit över här å sedan drog jag till gymmet för att få in min "minst 3 gånger i veckan träning" Det var riktigt sköönt :) Det går så bra nuförtiden, härligt, härligt! Jag duschade å käkade å sedan drog jag till Sollentuna, där mötte jag upp Marcos å vi kikade på Lovisa när hon spelade VollyBoll :) Det var asspännande!! JBåde jag och Marcos satt på nålar i sista setet, men tyvär så blev det en förlust.. De spelade riktigt bra, å det hade förtjänat att vunnit. Det var så jämt att deras vinst kan kallas tur.. Men men, det var vilket fall som helst roligt att titta på :)


Här har de förmodligen gjort ett poäng :)

Efter matchen följde jag med hem till Lovisa och vi åt lite mat å fick endel uppgifter gjorda också.. Sedan gick vi till Ica å köpte lite snacks å gosade ner oss framför tvn tillsammans med Johanna.. De hade hyrt Baksmällan, så vi kikade på den. Jag har inte sett den tidigare å den var ju också riktigt rolig :) Skrattade väldigt mycket, helt sjukt alltså, tänk om man skulle bli sådär borta.. Jobbigt läge skulle man väl kanske kunna säga då :P Efter filmen åkte jag hem. Här hemma var Amanda, så vi snackade lite innan vi gick å la oss..

Detta får bli allt för denna gång. Skriver om idag imorron istället, för nu ska jag umgås med Lovisa :)


PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0