Semifinal!

Idag har jag varit på skolan från 9-18 å mejt labrapport heeeela tiiiden! Det gjorde vi igår eftermiddag med å då krånglade programeringen som bara den, det har den även gjort större delen idag. Det har varit väldigt jobbigt och frustrerande när man inte vet som är fel! Vi använder oss av ett datorprogram som heter Comsol å i den gör vi: funktioner, program, grafer m.m Så för att räkna ut och sammanställa alla värden måste vi först programera in rätt sorts program och funktion. Det är väldigt behändigt när det blir rätt, för då kan man spara dessa program och får då lätt fram sina relevanta värden och resultat.. Tror att vi lyckades få till det sista i slutet av dagen, men måste kontrollera det med en handledare imorgon så att de kan kolla om våra värden är rimliga. Om så skulle vara fallet kan vi börja skriva labrapporten, å då går det rätt så fort ändå. Det som tar tid är att få in alla formler, grafer och tabeller på ett snyggt sätt.. Så det känns rätt så najs, fick lite extra energi när tentan gick så bra :))

Vid 18-tiden åkte jag, AZ, Niklas, Marcos, Johan & Sean till Sollentuna. Vi köpte oss en varsin hamburgare och gick in i idrottshallen för att kika på Lovisa när hon spelade semifinal i VollyBollen :) Vi hade gjort ett skylt med en bild på Lovisa och där det stog; GO LOVISA! Hon blev riktigt glad å vi var en mycket bra hejaklack! Det var otroligt spännande, de spelade verkligen asbra! Dock så förlorade dem med 3-1 i set.. Tråkigt! Men än har de fortfarande chansen att gå vidare, så vi har inte gett upp hoppet :)

Igår hann jag föresten med att träffa AnnaMia och Elwin en sväng :) Det var otroligt skoj att träffa lillgrabben för första gången! Han var hur fin och gullig som helst! Det känns så overkligt att min goda vän har gått å blive mamma! Helt sjukt, jag är så glad för hennes skull! Det är så vackert!

Nu ska jag ta å packa för imorron bär det av mot underbara norrland :) Jippi! Jag längtar som bara den nu faktiskt, känns som om att det var en evighet sedan som jag var hemma.. Ska försöka hinna med att träffa så många vänner och släktningar som möjligt, framför allt mina två favoritgrabbar; Max & Fabian <3
Så vi får se om vi hörs imöran.. Hare gött allesammans!


PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0