Denna väntan..

Om jag vaknade med ett leénde vet jag väl inte. Men den här dagen har då varit mycket bättre än igår.. Jag vaknade av mig själv vid åtta-tiden, å eftersom att jag inte skulle ha föreläsning fören klockan 13.15 så blev det en jädrans massa avsnitt av Sex and the City. När det blev dags att bege sig till skolan åkte både jag och Niklas dit samtidigt.. Dagens föreläsning var också huuur tråkig som helst! Å jag fattar inte ens vad han babblar i, allt är yrt och konstigt! Fy fan så tråkigt det var, tre timmar!! Efter det kom AZ och hon, jag, Niklas och Sean käkade lite innan vi begav oss till Rigoletto.. Rigoletto har den största biosalongen som jag vet om iaf, å vi har bokat 7 platser till Alice i Underlandet där tills imorron. Det är vi, Jocke, Marcos och Johan som ska dit å kika, det ska bli riktigt skoj :) Iaf så måsta vi hämta ut biljetterna idag så det var det vi gjorde där.. Sedan åkte jag och AZ hem. Vi satt å kikade på tv å snackade lite innan hon måsta lägga sig å läsa i sina urtråkiga juristböcker. För mig blev det till att kika på det nyaste avsnittet av Gossip Girl. Sen dess har jag bara latat mig och tryckt i mig en jädrans massa popcorn..


Ska bli sköj att se Johnny Depp, han är så bra :)

Som jag sagt så har jag ont i halsen, så jag tränade inte i söndags vilket gör att det bara blev två träningar den veckan. Å jag har inte kunnat varken igår eller idag heller för jag har dessutom kännt mig lite febrig. Jag hoppas att jag mår bättre imorron så att jag kan träna efter skolan innan det är dags för bion.. Imorron börjar jag 8.15, det känns astidigt å jobbigt.. Fast rätt skönt ändå för då slutar jag strax efter tolv, å då har jag ju flera ljusa timmar kvar på dagen :)

Jag går hela tiden in på fysiksidan för att se om Sören har lagt upp rättningsmallen för tentan, men det har han inte gjort än. Å jag hatar denna väntan, det är verkligen störigt. Jag vill bara veta hur det har gått så att jag kan ställa in mig på hur jag ska bete mig. Direkt efter tentan var jag helt säker på att jag hade kuggat mig, men ju mer jag pratar med folk destå bättre känns det. Å då vet jag inte om jag förvränger det jag själv har skrivit för att det känns så självklart nu eller om jag verkligen skrev "rätt". Egentligen spelar det kanske ingen roll om jag får facit heller, men om jag ser svaren så kanske jag kommer ihåg om jag resonerade på samma sätt eller ej.. Är så jädrans nervös.. Vore så tråkigt om jag kuggade mig, omtentan är lixom i augusti, då har man ju definitivt glömt bort allting! Så jag hoppas att jag klarade mig men ställer in mig på att jag kuggade (vet inte riktigt hur det ska gå ihop men :P)..

Näe nu ska jag dra mig till sängen. Jag ska läsa lite Harry Potter :P Hehe, jag har nämligen börjat läsa om dem igen också.. Har kommit lite längre än mitten på första boken.. Jag trodde att jag kanske skulle tycka att den var lite töntig, men det tycker jag inte, inte alls. Den är väldigt bra skriven och det är spännande :) Så god natt allesammans.

PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0