Två dagar kvar..

Igår gick jag upp å tränade. Det var riktigt segt men tvingade mig upp. Det gick bra på gymmet. Jag duschade, åt frukost å begav mig till skolan. Jag och Lovisa träffades kvart över nio och vi pluggade verkligen hela dagen! Det gick faktiskt bra.. Det känns till och med lätt ibland. Men bara för att jag känner så blir jag nervös också, att jag lixom slappnar av. För av erfarenhet så kan det ju komma precis vad som helst på tentan..
När var påväg hem ringde Asse å sa att han var i Stockholm så då blev det att man träffade på den gamle rackaren å visade lägenheten å sådär.. När han åkte hem igen slappade jag framför tvn å sedan blev det läggdags..


Marcos hade med sig gitarren så det blev lite lunchsjungande :)

Idag gick jag också upp å tränade. Å idag gick det riktgt segt på gymmet, det var väldigt tungt.. Fy! Men jag kämpade mig igenom det :) Sedan åkte jag till skolan å jag och Lovisa nötade på. Sedan blev det lunch, å efter den satte vi oss i datorsalen å skrev klart återlämningarna till Labb4.. Äntligen! Så nu har jag lämnat in alla labbar två gånger, skönt att ha det gjort. Nu jävlar får lärarna jobba! Därefter åkte jag hem. När jag kom hem la jag mig i soffan å kikade på; I love you Phillip Morris. Den var faktiskt bra, lite sorglig och rolig på samma gång, å dessutom så äre ju en sann historia, sjukt! Nu sitter jag här å ska snart laga till lite mat..


Jag försökte komma ihåg hur man spelade en låt men var tvungen att ringa Hannie :)

Niklas såg nyss att vi fått tillbaka statistiken från astronomitentan och jag kuggade mig som jag redan visste, men det gjorde 7 andra också. Alltså så jädrans sjukt, av 12 stycken kuggade 8! Ska det verkligen behöva vara så.. Herregud! Jag har ingen aning om vad jag ska kunna träna på för att bli bättre heller. Jag ska iaf hämta ut tentan imorron å se exakt hur mycket poäng jag fick å ska samtidigt fråga om man kan få nå mer material att plugga på inför omtentan som tydligen är den 27:e augusti..


StarWarsnördar :P

Näe, nu ska jag kika på Biggest Loser å sedan blire mat. Hare gött allesammans! Jag doftar sommarlov :)


Ja fråga inte mig vad de håller på mä :S :P

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Bäst

Åh vad bra bilden blev, ett riktigt konstverk :D NÖJD!!!

2010-06-09 @ 22:04:05
Postat av: sexy boi 90

den rakade killen i bilderna var söt

2010-06-10 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0