En massa plugga bara..

Jag hann inte skriva nå igår, å egenltigen inte idag heller.. Tänkte bara skriva några rader för att berätta nuläget :P

Igår vaknade jag å gick raka vägen till gymmet. Därefter pluggade jag heeela låånga dagen! Skitduktig var jag.. Men frågan är om jag trots det kommer klara tentan..

Idag gick jag också till gymmet, å sedan la jag mig i solen å pluggade hela förmiddagen. Jag gick in å åt lunch, gick ut ett tag till men upptäckte att jag börjat bli röd, å jag ville inte bränna mig lika mycket som förra gången så jag gick in å pluggade. Har alltså pluggat hela långa dagen idag med. Fy fan, är alldeles slut i huvve. Men nu är bara 20 sidor kvar i boken.. Sjukt! Imorgon har jag munta. Vi får väl se hur det går på den då. Det svåra tror jag ändå är tentan å den är ju på fredag.. Jaja, vi får se..

Så här hemma hare bara varit en plugghäst den här veckan. Inget skoj alls. Men på fredag eftermiddag åker jag iaf till Hudik tillsammans med Antonia för på lördag ska lilla Fabian döpas :)

Nu måste jag sova, så att jag orkar upp till gymmet imorgon också innan muntan..

PusselipussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0