Vardagslivet i Hudiksvall..

Igår kväll hämtade mamma upp mig, Stefan och Linnéa, vi alla åkte hem till den fina familjen.. Där bjöds det på mat och fika. Vi pratade och hade det mysigt, å framför allt så njöt vi av de underbara barnen <3
Lite senare åkte mamma, Stefan och Linnéa hem, men jag stannade kvar. Då började projektet med att klippa Max hår. Han har blivit så väldans långhårig så det var verkligen dags. Max gillade det inte alls så det tog sin tid och många tårar. Men det blev iaf relativt klart när vi gav oss å han ser mycket bättre ut :) Sedan vare läggdags för den lille mannen.
Sedan blev det lite spel å tv-tittande. Men när det hade blivit allt för sent skjutsade Rikard hem mig.


Linneá & Fabian :)

Jag som hatar att sova ensam hade väldigt svårt att somna, så jag drog igång MammaMia som vanligt, det hjälper. Så när ungefär halva filmen hade gått somnade jag. Men så vaknade jag vid 4-tiden igen. Så jobbigt! Jag förstår inte varför jag inte kan sova i lugn och ro när jag sover själv. Sådär är det jämt. Fan vad less jag blev. Jag vankade runt i denna lilla stuga några varv innan jag bestämde mig för att dra igång MammaMia en gång till, denna gång från mitten där jag hade somnat bara några timmar tidigare.. Jag lyckades somna en gång tilll, tack och lov!

Så idag vaknade jag rätt sent som vanligt.. Typ vid elva-tolv.. Jag orkar inte göra nått om dagarna. Jag måste städa å tvätta å en massa annat men orkar inte. Jag vill bara ligga kvar i sängen eller i soffan framför en film. Jag fattar inte, jag har blivit alldeles nerslöad under detta lov. Tur att det snart är över, annars hade jag väl gått under snart :S :P Jag tror att det har å göra med att jag vaknar så sent, då känns det som om att det inte spelar någon roll om man går upp i överhuvudtaget lixom. Det bästa av dagen har redan varit.. Närå, men men.. Som sagt var, nu längtar jag tills skolan börjar igen så att jag kommer in i lite rutiner.. Att jag har sagt den där meningen lära jag väl ångra, men nu står jag för den iaf..!


Linnéa busar med ännu långhårige Max :P

Som tur är så har jag iaf fotbollsträning ikväll, det livar ju upp dagen lite :) Det är förjävla jobbigt å jag har skitmycket träningsvärk sedan i måndags, men jag älskar fotboll! Så det ska bli skojj. Vad som händer efter den är fortfarande ett frågetecken, får se om jag tar mig hem till Jessia och Rikard ikväll också, eller om jag ska låta dem vara ifred en kväll för en gångs skull :S :P Vi får se..

Men hare fint gött fölk. Vi höres nå mer vettni :)

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: klara

jag vet, min pappa heter det exempelvis. han är mattelärare också...

2010-01-13 @ 20:35:34
Postat av: Anonym

bögvad alltså..

2010-01-13 @ 20:37:38
Postat av: MimmiCaroline

Vadå, är du Bögvads dotter? Vem är du?

Å vad menar du med; jag vet?

2010-01-14 @ 01:13:38
URL: http://mimmicaroline.blogg.se/
Postat av: antonia

ÅÅ gums förstår precis de med de nattliga bekymmrena, och de långa sov mornarna! De blir så antagligen med inga rutiner eller annat folk man kan träffa, eftersom att de alla ha sitt att syssla med. Men som sagt du kommer snart plugga igen villket blir tufft och jobbigt! Men då känner du ialf att du gör nå nytta! :)..



Sj lägger jag mig inte heller fören efter 2,3 på natten och vaknar med tvång kl.11 så att ja ser lite sol på dagen. Vi får inte sol här förän i feb,mars. Bergen här är för höga så solens strålar kommer inte över, villket är mycket dryykt!! Saknar dig och hoppas att vi kan prata snart! jag såg fresten att du hade ringt idag, tyvärr var jag och badade/solade då du ringde. Men vi prövar kasnke imorrn innan ja börjar jobba?! pusss!<3

2010-01-14 @ 01:46:46
URL: http://nonii.blogg.se/
Postat av: klara

precis, hans dotter! jag vet, vem fan heter bögvad?

2010-01-14 @ 22:31:16
Postat av: MimmiCaroline

Öhm, okej.. Men hur har du hittat till min blogg om man får fråga :)?

Ja, det är ju ett speciellt namn :P

2010-01-16 @ 01:14:01
URL: http://mimmicaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0