Träning + poker, me like :)

Igår löste vi några uppgifter efter föreläsningen, det gick rätt ok.. Men nu längtar jag tills på tisdag då man kan gå på den där hjälpstugan å få lite hjälp på vissa frågor som man har :)


I skolan å käkar, ska snart plugga..

När jag kom hem gick jag och AZ till SATS, vi har kommit fram till att vi ska börja träna där.. Det ligger i Sumpan åsså får vi vara med på både gruppträningspass och vara i gymmet, känns som om att det är värt att lägga till en 50-lapp extra i månaden för det..
Vi började med att springa lite på rullbanden å sedan gjorde vi lite bröst, arm, rygg och magövningar på maskinerna, det kändes riktigt skönt!! Så nu jävlar ska jag komma igång igen, vill få upp min kondition så att jag orkar spela fotboll i sommar :)
Sedan vare bara att hoppa in i duschen å göra sig i ordning för kring 21-tiden köm det en massa grabbar (Niklas, Johan, Marcos, Benjamin & Sean) som ville spela lite poker med oss :)
Det var mycket trevligt. AZ kom trea, jag tvåa å Sean kom etta, så vi spelade riktigt bra :) Hihhi! Första gången för AZ dessutom..
När det bara var jag, AZ och Niklas kvar hemma flippade jag och AZ ur :P Hahahah.. Vi började dansa å shaka ass som bara dän! Jag älskar när man få sånna där ryck.. Niklas fick sig en riktig roligt show tror ja :P


AZ drog hem sin första stora pott :)

Idag blire partaj här hemma, jag hade lika gärna kunnat tage det lungt, men Ecka och André kommer från Hudik å de ville väldigt gärna festa å gå ut med oss, så vad gör man inte :P
Men jag tänkte iaf gå å träna lite nu snart, för det var så jäkla skönt igår, man kan ju bara ställa sig på det där löpbandet i en halvtimme så har man ju gjort nått iaf :) AZ orkar inte följa med för hon har så jäkla mycket träningsvärk sen gårdagen :P

Men vi hörs nå mer då gött fölk :)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0