Jambo :)

Igår kväll var jag ju på fotbollsträning, det var riktigt skönt å roligt :) Vi spelade småspel typ hela tiden å det gick bra! Det är så roligt när man får till de där snygga passningarna, me like a lot! Dessutom så vann mitt lag :) Jippi :P Jag kommer sakna er, fotbollsbrudarna mina! Det är cup på söndag, men jag hoppar över den å åker hem på lördag, det kändes skönast så. Det kommer gå så bra att spela ändå, jag håller tummarna för er!! Å jag hoppas att vi ses snart igen <3


Strechar efter träningen..

Direkt efter träningen åkte jag hem till Jessica och Rikard. Rikard var uppe å la Max å Jessica kikade på Tusenbröder, så jag gjorde henne sällskap. Lille Fabian låg så sött å sov i sin vagn, så jag kunde bara inte lyfta upp honom, trots att jag väldigt gärna ville göra det :P
När Rikard hade fått Max att somna satte vi oss å fikade å spelade lite kort.. Det blev hjärter sju igen, å Jessica vinner ALLTID å jag förlorar jämt! Så konstigt att jag alltid får fel kort :P Jag spelar väl kasst helt enkelt..
När det blev sent skjutsade Rikard hem mig...
Jag satte mig framför datorn i väntan på att Hanna skulle komma hem från Bockarna.. När hon kom så gick vi upp till henne, snackade ett tag å sedan sov jag där :)

Imorse blev jag väckt av att Hanna N ringde, vilket var mycket trevligt :) Så då var det bara att pallra sig upp å göra sig i ordning.. När hon kom så satt vi och Hanna å snackade en massa.. Det var mysigt :) Efter ett tag så bestämde vi oss för att gå till Jambo å käka lite, det gillas starkt!


Jag & Hanna på Jambo :)

Det var mycket gott! Om det är nått man saknar när man flyttar från Hudik så äre rå fan Jambo..  Det finns inget annat café som har så goda smörgåsar som dom har! Så alla som aldrig har käkat där, gör det så fort ni kommer till Hudiksvall, ni kommer inte bli besviken, jag lovar!!
Efter det blev det en sväng till Lidl för att panta burkar :) Det var en jävla bilfärd dit kan jag ju säga. Det är som den gamla goda tiden dä när man åker med Hanna :P Hahahaha, shit vad vi har stojat i dessa bilar under gymnasietiden :P



Panttime :P

Nu ska jag göra mig redo för att åka hem till Jessica och Rikard, Sicka ska hämta mig snart :) Så mysigt att jag får hänga hos dem varje dag. Jag passar på att njuta varenda sekund jag har med dem innan jag åker ner på lörda :) Åååå just ja, jag måste hänga tvätten som jag tvättade imorse också.. Det ska jag gö nu :)

Men hare fint, vi hörs imöran :)

PusseliPussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0