Hjälpstuga :)

Idag gick jag upp vid 7.30, både jag å AZ var väl på gymmet vid 8-tiden.. Vi började med att springa som vanligt å sedan blev det lite gym också.. Det var väldigt segt att ta sig upp, men efteråt vare ju skönt som vanligt..
AZ åkte till skolan å jag gick hem igen.. Jag åt frukost i lugn å ro å pysslade lite här hemma..
Vid 12-tiden åkte jag till skolan för att möta upp lite folk där.
Vi försökte oss på några övningsuppgifter, det var vääääldigt svårt!! Klarade inte av att lösa en enda.. Som tur var så vare ju hjälpstuga mellan 15-18, där fick vi väldigt bra hjälp, tack gode gud! Så vi klarade av 2 uppgifter, det låter kanske lite, men vi alla är väldigt nöjda med det :)

Vid 17-tiden drog vi oss hemåt, då tyckte vi att vi hade ansträngt våra stackars små hjärnor tillräckligt mycket. Jag och Niklas åkte hem till mig. AZ var hemma, å vi tre har käkat mat å kikat på Dirty Dancing.. När klockan blev 22 vare dags för Paradise Hotel, vilket kaos det är där nu alltså! väldigt spännande, å bara fyra avsnitt kvar. Jag hejar trots allt på Jackie, tycker att hon är cool!

Just nu hör jag en massa smack och skratt.. Det är ju trevligt, hmm hmm :P

Näe, dags att sova, är helt slut i både kropp och knopp :)
Sov gott allesammans!


PussPuss!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Åh vad ni är duktiga som är och gymmar!!

Grymt bra gjort av er att kliva upp tidigare för att träna.. =)



Blir så stolt!



Många Kramar

2010-01-27 @ 12:28:18
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0