Fabian <3

Lördagen den 9:e Januari 2010 klockan 00.22 föddes lilla, vackra Fabian!! Han vägde 2890 gram och var 49 cm lång.. Efter två svängar på sjukhuset gick det rätt så smidigt för Jessica att föda ut honom. När det väl var dags så gick det fort och allt var som det skulle. Både Jessica och Rikard är nöjda med personalen och hur förlossningen gick. Redan på eftermiddagen samma dag åkte de hem från BB och jag var den lyckligt lottade som fick se deras underbara son först :)
Fabian som han ska heta är så fin, han är lugn och liknar sin storebror Max väldigt mycket enligt mig :) Man ser även drag från Rikard.


Fabian ca 16 timmar gammal :)

Nu ska jag ta å bege mig hem till dem igen för att få snosa på den lille, det kommer jag göra varje dag i en vecka nu, innan jag åker hem till Stockholm igen :) Jag ska även njuta av att träffa Max så mycket som möjligt! Nu har jag två favoritkillar i mitt liv <3

Btw så firades det att jag blivit dubbelmoster igår, å då råkade min mobil hamna i Lisas bil, som befinner sig i Gnarp.. Så jag har ingen mobil å jag känner mig helt handikappad.. Vet inte när jag kan få tillbaka den, borde bli senast imorronkväll på fotbollsträningen.. Men shit, så länge har jag nog inte varit utan mobil sedan jag fick min första :/ Jobbigt!! Tur att jag kan ägna min tid till två underbara pojkar istället för att snacka i telefon iaf :P


Jag & Fabian <3

PussPuss så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

åh lilla ybersöta fabian..

så mysigt och du är värd att träffa honom först.. =)



Jag håller med om att han är likt maxen och även Rikard.. Så glad för eran skull och att allt gick så bra..



Ta och mys ordentligt nu med de underbara killarna..

Pusss moster mimmi

2010-01-10 @ 16:41:45
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0