Galna norrlänningar :P

I lördags kom det som sagt var lite norrlänningar hit :)
Det var Ecka, André, Viktor, Daniel och Emma. Även Amanda kom, men hon är ju inte norrlänning åsså en vän till Emma.. Vi satt hemma hos oss väldigt länge å hade det skoj :) Man vill inte riktigt dra till krogen när man vet att det oftast faktiskt är roligare på förfesten.. Men tror att vi drog strax före ett å kom in på krogen 01.30.. Vi åkte till Söder å gick in på Kvarnen. Det är andra gången som jag är där, den här gången var det otroligt mycket folk å trångt på dansgolvet.. Så det blev inte så mycket dans, vi gick å satte oss vid ett bord istället.


Everybody goes crazy!

När de stängde så begav vi oss till Donken :) Vi alla var så jäkla hungriga, å det var ju så otroligt gott, hahaha :P Nånstans påvägen så tappades Ecka och Daniel bort, så kvar var: jag, AZ, André och Viktor.. Vi gick till tunnelbanan å blev tvugna att vänta i en kvart.. Men tiden gick rätt fort för vi skrattade å hade det roligt.. När vi kom fram till centralen så var det typ 25 minuters väntetid tror  ja.. Men fy fan vad roligt vi hade då! Jag skrattade å skrattade å skrattade!! Viktor å AZ stojjade på! Jag fick kramp i magen, å folk som gick förbi undrade väl va fan vi höll på med, hahahah :D Så jäkla sjukt! När vi kom fram i Duvbo fortsatte det skrattas å skämtas hela vägen hem. Å när vi äntligen kom in var ingen av oss trött så vi satt uppe ett bra tag, tror klockan var 6.30 när vi bestämde oss för att gå i säng :P Hahahah! Så både Viktor och André sov över.. Jag är så glad att jag hade lagt kameran i jackfickan så att jag fick en massa bra bilder och videos :P


Lite tröttare än dagen innan :P

Heeeeela söndagen gick åt till att ligga framför tvn.. Så slut! Ecka å Daniel kom förbi en sväng på kvällen å André och Viktor åkte hem till Emma..

Idag bar det iväg till skolan :) Först hade vi föreläsning å sedan vare tutorials.. Vi gjorde lite diskussionsuppgifter å fick hjälp med endel övningsuppgifter. Det var en bra skoldag!
Sen jag kom hem har jag bara slappat.. Jag har läst bok kom jag ju på.. Jag lånade en bok av AZ för inte allt för längesedan, å kunde inte slita mig ifrån den idag så ja läste ut den :P Haha.. En deckare, den heter Älskade Poona och är skriven av Karin Fossum.. Lite seg i början men sedan blev den riktigt spännande, är lite besviken på slutet på nå sätt. Vet inte riktigt varför..
Sedan blev det Paradise Hotel! Å shit vad spännande det är nu! Alla är så nervös å det kommer in nya å konstiga utmaningar så man blir alldeles nervös själv. Fan vad synd om Jackie det var, snacka om att bli utnyttjad..! Uscha..
Sen fick jag ett trevligt samtal från Malin, jag har precis lagt på, vi snackde väldigt länge :) Det var mycket roligt att prata med dig vännen <3


Nu måste jag gå å sova, ska upp tidigt imorron endast för att träna, för jag är ju egentligen ledig :)

God natt.. Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0