Go mekanik :)

Nu har skolan börjat igen å det känns riktigt bra :) Fan vad härligt det är att känna så! Det är nästan så att jag längtar tills på onsdag då nästa föreläsning är, jag vill bara lära mig en massa saker NU, NU, NU :P Så härligt! Snart kommer det väl kännas jobbigt å sådär, men jag ska njuta så länge den är känslan varar :)
Vår lärare i mekanik verkar toppen!! Bästa läraren hittils, han bytte tonläge då å då :P Haha.. Å han förklarar lungt, stillsamt och pedagogiskt. Så det har verkligen varit en bra start på kursen, ett bra första intryck, så viktigt :)
Idag har jag fixat en massa, jag har beställt boken vi ska använda, jag har registerat mig på kursen, gjort min studieförsäkran, städat och handlat mat.. Mycket bra gjort av mig :) Så nu sitter jag å slappar å lägger in bilder på fejjan sen i lördags :)

I lördags var det ferre här hemma, vi firade att skolan skulle börja igen :P Haha.. Det kom en hel del folk, å det var mycket roligt. När det var dags att dra till krogen så blev det Soft, det var en bra krog, kommer jag nog besöka den fler gånger. Det var bra drag på dansgolvet, det gillas :)

Jag orkar inte skriva så myshe mer nu.. Men livet flyter på bra iaf :)

Men det som jag verkligen ska skriva i bloggen är att Anna-Maria Wadstein har fött sin friska lilla son Elwin idag :) Jag är så lycklig för henne och Mickes skull! Ett stort grattis till er båda!! Ett nytt liv till världen är det finaste som finns <3

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0