Bobåkning :)

Igår morse kom Max hit med sin bob. Så jag, han och Hanna gick utanför stugan å åkte lite :) Det var roligt, gick väldigt fort. Jag var räddare än Max :P Hihi.. Det var mycket fint väder å inte så kallt heller så det var alldeles perfekt för lite bobåkning :)
Efter det gick vi in å värmde oss lite å kikade på Pongo ch de 101 dalmatinerna.. Den är ju riktigt bra, längesedan jag såg den. Sedan var det dags för Max att sova middag, det gick väldigt fort att lägga honom, han var helt slut..


Se upp i backen!

På kvällen blev det dags för fotbollsträning för mig, det var riktigt roligt!! Det var bra spel å fart, å så skönt efteråt! Lite jobbigt att springa för att det är så kallt där inne bara, man får så jävla ont i halsen.. Men annars så var det toppen :)
När jag duschat så åkte jag och Hanna hem till Jessica och Rikard. Vi spelade lite kort å myste med lille Fabian :)
Hanna sov hemma hos mig..

Idag fick jag äntligen tillbaka min stackars mobil! Mia hade gett den till Asse som gav den till mig :) Tack tack! Nu känner jag mig inte utanför längre :P
Senare idag ska jag hem till Jessica och Rikard igen, mamma, Stefan och Linnea kommer också, så det blir ju riktigt trevligt :)


Fina famlijen!

Snart är det hemgång till Stockholm igen, å jag längtar! Vill åka ner nu.. Fast ändå inte, för jag vill vara med Max och Fabian hela tiden.. Men de lever ju sitt liv å jag mitt.. Så jag längtar hem nu! Jag åker hem på lördag eller söndag, det beror på om jag ska vara med på fotbollscupen eller inte som är på söndag.. Det vore ju skönt att komma hem på lördag kväll ändå så att jag kan ställa in mig, å lixom landa lite innan jag ska upp i skolan på måndag morron.. Jag ska känna efter å bestämma mig tills imorron å berätta på träningen hur jag tänker göra..

Det var väl allt för idag. Puss Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Åh vad skojj att åka bob..

Jag har försökt fått micke att följa med mig och åka pulka men han tycker det är tråkigt och förfaligt nu när jag är en tjockis..

Men snart är det över.. ;o)

Jag är rädd och nervös =(



Jag ser fram i mot att träffa dig i febuari.. =)

Många pussar och kramar

2010-01-12 @ 17:12:29
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0