En veckas utvärdering :P

Nu har jag inte skrivit på länge igen. Men jag har haft så mycket att göra att det inte riktigt har funnits någon tid eller ork.. Fast nu sitter jag iaf här å tänker slänga ihop ett inlägg :)


I matstugan å pluggar :)

I tisdags följde Hanna med mig till skolan, där satt det ett gäng.. Vi var kvar där några timmar å pluggade (Hanna läste bok :P) för att sedan åka hem å laga till lite tacos. Vi åtta-tiden åkte jag, Hanna, AZ och Niklas till Kristineberg. Vi hoppade av där utan att egentligen veta hur vi skulle gå för att ta oss till StandUp-puben. Efter typ 20 minuter hittade vi, så vi lyckades komma i tid. Vid 22-tiden drog det igång, det var paus mitt i, åsså slutade det hela vid tolvtiden tror ja..


Vad cool du är som dricker öl Niklas :P

Jag skrattade som fan åt den sista personen, han var riktigt bra å han pratade länge också :) Det var superskojj, det är redan bestämt att vi ska gå på nästa :P Tydligen är det första tisdagen varje månad nu, så det är ju sköjj :)


Sambos <3

I onsdags åkte Hanna efter mycket om och men hem igen, det var egentligen meningen att hon skulle stanna en dag till men hennes jävla skitchef hindrade det hela :@
Iaf så var jag i skolan som vanligt, när jag kom hem var det bara att göra sig i ordning inför kvällen för vi skulle ut på studentpub å fira Emmy som fyllde år :) De som förfestade hemma hos oss var: jag, AZ, Niklas, Johan, Sean, Victor, Benjamin och Jocke..


I väntan på tunnelbanan..

När det blev dags så hoppade vi på tunnelbanan mot Kista. De flesta av oss hade aldrig varit på den studentpuben förut så det var otroligt problematiskt att hitta dit, särskilt eftersom att de som visste vägen bara sprang ifrån oss ovetande, skapligt irriterad jag blev då!!! Men men, vi hittade tillslut å då fick de onda människorna bjuda oss på öl :P
Vi satt där rätt länge å bara snackade en massa gojja :) Det kom även fler folk som man kände.. Så kvällen var mycket trevlig! Lovisa hade tunnelbanetiderna uppskrivna på armen så jag tror att vi alla hann med någon innan de slutade gå :)


Snygg tatuering Lovisa, haha!

Hela torsdagen var MimmiCaroline Olsson ooootroligt seeeeg! Fy fän! Kommer inte ihåg om jag gjorde så mycket mer än att lata mig i sängen, soffan eller framför datorn :S Så då var den dagen avklarad :P

I fredags var jag på skolan, föreläsningen slutade tolv å vi var så duktiga att stanna kvar efteråt för att tillsammans gå igenom de två första kapitlena av kunskapsmålen (de som vi ska kunna till muntan). Det gick mycket bra å jag lärde mig en massa, så känner mig rätt säker på just de punkterna iaf.
Jag kom hem ganska sent å var bara hemma i drygt en timme innan jag begav mig till Lovisa. Hemma hos henne blev det ost&kex-mys framför Let's Dance :) Skönt å mysigt att bara ta det lungt å snackas lite.. När det var slut så åkte jag hem igen..


Vi tog en liten fredagslunch på korvmojen :)

Lördagen sovs det väl ut skulle jag tro. Å sedan blev det en sväng på gymmet, gruvade mig som fan innan men efteråt vare ju lovely :) Jag lagade lite mat å sedan vare bara att göra sig iordning för kvällen :) Lovisa kom hit, så jag, hon och AZ umgicks här hemma ett tag innan vi åkte till Amanda. Amanda haade en mysig liten ett på söder, vi satt hemma hos henne å snackade en massa tjejskvaller innan vi åkte till Medis. När vi kom fram såg vi att det ungefär var välrdens längsta kö in till DeBaser, men vi ställde oss där iaf.. De tog ett tag innan vi kom in, men sedan vare raka vägen till toan å sedan till baren :P Vi träffade några andra vänner där som vi dansade lite med. Det var fullsmockat med folk. Maskinen skulle spela, jag är inget fan till dem men tänkte att det iaf kunde vara bra drag.. Det var bra drag, men alldeles för mycket å för fulla människor, det var inte direkt nån av oss som tyckte att det var skoj. Så vi drog hem igen innan det ens hade stängt. Så om jag ska dit nå fler gånger ska det då vara för att det är nått riktigt bra band som spelar!


I väntan på bussen till Medis..

Igår var det slappt. Jag mådde inte så dåligt men var bara allmänt seg. Fast jag var ganska duktig också, jag läste ut hela kapitel 4 i boken, så nu ligger jag inte textmässigt efter :) Å jag lagade mat som räckte till två matlådor också! Skapligt nöjd ändå. Innan läggdags vare Spiderman 3 på tvn som fick underhålla mig..

Idag vare bara att kliva upp å gå till skolan igen. Dagens föreläsning måste jag säga var rätt så svår. Han körde iofs en massa bevis, så på onsdag borde det bli bättre när man får lite konkretare exempel.. Efter lunch vare diskussionstillfället. Jag gillar dem starkt, de stärker förståelsen å dessutom får vi enkla å bra svar på frågor man har :) Så plus i kanten för Erik!
När AZ kommer hem hoppas jag att hon vill hänga med till gymmet. Annars går jag väl dit själv, på nått sätt äre ändå roligare att vara två :)

Det får bli allt för dnna gång. Ska försöka skriva imorron igen :)


PussPuss!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Hej vännen..



Vad duktigt ni är som kämpar på med allt från plugg till gym! Riktigt duktiga! =)



Synd att hanna måsta åka hem, men ni fick rå om varandra några dagar iaf.. =)



Otroligt vacker är du på bilderna iaf, ja självklart i verkligenheten oxå.. ;o)



Pussar

2010-02-09 @ 19:55:41
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0