Lillördag :P

I tisdagskväll så hyrde vi Gamer, den var väl sådär.. Lite rörig å svår att titta på, men jag gillade definitivt konceptet, så den var absolut sevärd.. Å även i denna film spelar Gerard Butler huvudrollen :P Haha..! När filmen var slut la vi oss i sängen å kikade på det nyaste avsnittet av One Tree Hill, det var ett mycket bra avsnitt, sorglig och lycklig på samma gång..


Johan gör en cool pose i Albanova :)

Igår vare föreläsning klockan 10.15 som vanligt. Jag pallrade mig dit å kom ganska precis i tid.. Efter lunchen blev det dags för räkneövning, å för en gångs skull hade vi redan räknat en av uppgifterna som han gick igenom så då kunde vi svara på lite frågor och känna oss duktiga :P
I pausen lekte jag, Johan och Sean litegranna.. Hahah! Vi började spela fotboll i korridoren med Johans ena sko, det var mycket roligt :) Jag älskar fotboll! Men shit vad svettig jag blev alltså, när den där 15 minuters långa rasten var slut var jag alldeles illröd på hela kroppen :P haha.. Men det vare lätt värt!


Jag och Sean i närkamp :P

När räkneövningen var slut begav jag mig hemåt. Här hemma var Isabelle, AZ, Niklas och Amanda, fulla stugan alltså :) Vi degade lite framför tvn å så. Men mot kvällningen så kom vi brudar på att vi skulle ut å käka middag å mysa på det lite.. När vi hade gjort oss i ordning skjutsade Niklas oss till Medis. Därifrån gick vi till MEST, bar och kök. Vi fyra käkade gott allihopa, det var mycket trevligt. Även Elias kom förbi en sväng. Vid 23-tiden gick jag, Isabelle och AZ till Imperiet och tog en öl. Där stötte vi på lite folk som vi snackade med, typ alla reagerar ju på vår norrländska.. AZ blev trött å åkte hem vid 00.30. Men jag och Isabelle var kvar ett tag till, å när klockan närmade sig 01.00 och det var dags att stänga gick vi till Kvarnen istället som har öppet till 03.00. Där blev det några öl till och faktiskt även lite dans :) Vi skrattade å hade mycket roligt!
När klockan närmade sig tre hämtade vi ut jackorna å kom på att vi hade hunnit blive hungriga igen. Så vi gick på donken :P Sedan åkte vi taxi hem.. Vi satt å snackade å skrattade ett tag när vi var hemma, men sedan la vi oss i sängen och sov, skulle tro att klockan var typ fyra då kanske..


Pigga och fräsha Isabelle :P

Idag vaknade jag vid nio-tiden.. Ganska pigg trots gårdagen måste jag ju säga. Jag åt frukost å begav mig till skolan för att plugga muntauppgifter.. Det blev faktiskt en hel del gjort måste jag säga, å det kändes faktiskt inte allt för svårt, det är ju naaajs :) Johan hade köpte lite chocklad med nötter i som jag smakade, och återigen fick jag ont i magen och det kliades i hela halsen! Så jävla störigt, nu äre bevisat att jag inte tål nötter, fya..! Ska undvika det för det gör verkligen ont..
På eftermiddagen började det spåra ur efter ett tag som vanligt.. Jag och Johan började spela schack på ett mycket speciellt sätt :P


Schacktime! Rolig idé!

Haha! När man flyttar en pjäs suddar Johan ut den där den stod och målar upp en ny på den nya plasten. Å om man tar någon annans pjäs målas den på sidan, så att man håller koll på vad man har tagit :P Det gick riktigt bra.. Vi spelade bra länge innan vi åkte hem, spelet är inte färdigt än utan vi tänkte fortsätta imorron. Hoppas att ingen har suddat ut det bara. Johan leder, men jag ska göra allt jag kan för att vinna :P

När jag kom hem satte jag mig i soffan å slappnade av. Tröttheten började komma ikapp mig. Men jag lagade till lite middag iaf, å nu sitter jag och kikar på Vampire Diaries som går på tv, det är reklam för tillfället. Tror att jag kanske ska gå å lägga mig när det slutar för jag är så jädrans trött..


Det var allt för idag. Vi hörs imorron.
PusselipussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0