Jag orkar inte ha nån rubrik..

Jag börjar med gårdagen då.. Jag klev upp å gick till skolan som vanligt.. Skittrött å seg, måndagar är inge roliga.. Men jag överlevde föreläsningen å sedan käkade vi lunch. Efter lunchen vare tutorials och då diskuterade vi några uppgifter. Vi kom bland annat fram till hur det kommer sig att katter lyckas vända sig i luften å landa rätt om man har släppt dem upp och ner, väldigt intressant :)
När det var slut åkte jag hem, var astrött!


Niklas, Benji och Victor påväg från skolan till bussen :)

Niklas följde med å försökte starta sin bil som inte gick igång dagen innan. Men den startade inte nu heller, å det fanns ingen som kunde hjälpa honom med startkablarna heller..
Jag satte mig framför tvn å degade hela kvällen tror ja.. Klockan 21.00 blev det Spanglish som visades på nån kanal, å efter det blev det läggdags..

Idag klev jag upp å gick raka vägen till gymmet. Det gick jättebra att springa idag, jag är helnöjd, det kändes riktigt kul :) Gymma gick också bra, så det var en mycket bra start på dagen!
Sedan begav jag mig till skolan, å jag är så nöjd att jag åker buss så att jag slipper alla förseningar och indragningar! Det blev en massa massa plugg, vi fick en hel del uppgifter gjorda :) Tog lite hjälp av hjälpstugan också, skönt att de finns där på tisdagar så att man kan fråga dem när man fastnar.
Vid 17.00-tiden började det spåra ur helt, grabbarna hoppade på bord och stolar å vi ritade en massa stoj på tavlan, efter ett tag så insåg vi att det var dags att bege sig hemåt :)


Busgrabbarna; Sean, Niklas och Johan är övertrötta tror ja :P

När jag kom hem ställde jag mig å lagade till lite mat det första jag gjorde. Å sedan dess har jag väl bara käkat å snackat med AZ och Isabelle.. Nu funderar jag och Isabelle på om vi kanske ska gå å hyra en film :) Det går ju inget på tv nuförtin :P

Så hare bra gott folk, så hörs vi nå mer imöran :)

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Det där med rubriker kan vara skit svårt..

Många dagar man inte har någon aning om vad man skall skriva..



Som sagt, lika impad på dig att du pallar gå till gymmet innan skolan.. Riktigt duktigt!

Jag och lillagubben skall börja på mammabebis gympa nästa onsdag! =) Ska bli skoj=)



Hoppas du får en fortsatt bra vecka i skola och i livet..



Ta hand om dig!

Pussar

2010-02-24 @ 08:54:12
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0