Vampire Diaries!

Imorse ringde klockan å jag gick raka vägen till gymmet :) Det var otroligt segt att springa idag, fya.. Men jag gjorde det iaf, å sedan gymmade jag, det är så mycket roligare att gymma, så när jag springer längtar jag hela tiden tills jag får börja göra det istället.. Sedan tog jag en skön dusch som vanligt å åt frukost i lugn och ro :)


Lovisa tar en paus i pluggandet..

Efter det begav jag mig till skolan, vi har ju ingen föreläsning på torsdagar men vi brukar ses å plugga iaf. Idag var det bara jag, Lovisa, Johan och Sean, det är många som är sjuk nu.. Vi var trötta å det blev en hel del stoj, men vi lyckades lösa några uppgifter iaf å det är då absolut bättre än ingenting :) Jag åkte hem vid femtiden tror ja..


Sean å Johan kastade frisbee med ett kakburkslock :P Jag säger rå bara det, grabbar..

När jag kom hem snackade jag lite med AZ och Niklas. Å sedan lagade jag till lite korvstroganof. Jag har även hjälpt Niklas med lite fysikuppgifter eftersom att han inte var med i skolan idag.


Niklas pluggar, jag hjälper till, AZ skulle plugga men somnade som vanligt :P

Jag har kommit överens med mig själv att jag ska träna minst tre gånger å veckan, å ihelgen blire nog ingen träning. Så jag ska försöka hinna med att träna imorronbitti rå, jobbigt men det är lätt värt det i längden! Då måste jag gå upp drygt en timme tidigare än vanligt för att hinna innan föreläsningen börjar klockan 10.15.. Men det borde jag väl hinna..
Imorgon kommer Isabelle hit :)) Det ska bli så skojj! Vi ska hitta på en massa bus :P Det ärå iaf fest imorgonkväll å sedan får vi se vad vi hittar på..
Kikade nyss på det tredje avsnittet av Vampire Diaries, jag gillar den serien också :) Det är spännande!
Ikväll blire en tidig natt, jag är redan så trött å jag ska upp tidigt imorron. Så det blir snart ett avsnitt av Desperate Housewifes i sängen skulle jag tro :)

Det var allt för idag. Jag får se om jag hinner skriva nå imöran, är ett rätt så pressat schema då :P Me like!

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Hanna Sundin

Så du fick tag i tredje avsnittet ändå? All kärlek till Vampire diaries!

2010-02-19 @ 23:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0