Gerard Butler :)

Innan Röd Drake började igår var det bageri och nagelmottagning här hemma :) Niklas bakade mockarutor och Kerstin behandlade AZ:s stackars naglar.. Jag sprang runt mitt emellan å försökte hjälpa till med det jag kunde :P Sedan kikade jag iaf på Röd Drake, jag har sett den förut också å jag tycker att den är bra. Men när den var slut blev det bums i säng.


Nu blir naglarna hela och fina igen :)

MEN jag och AZ la oss samtidigt å det slutar nästan aldrig gott :P Iaf inte när vi är pratglada, haha.. Vi var väl vaken till typ 2-2.30. Vi kacklade om allt mellan himmel å jord. Det är både det bästa och det sämsta med att dela rum med sin roomie :)


Bagare Niklas :)

Idag åkte jag till skolan så att jag var där i tid till föreläsningen. Jag var otroligt trött idag, å det beror ju såklart på att jag inte sov nå många timmar alls inatt.  Efter föreläsningen käkade vi lunch i matstugan å sedan vare räkneövning i två timmar. Jag var väldigt less sista halvtimmen men höll ut iaf..
När den var över åkte jag hem, stannade en sväng på affärn för att köpa lite färskvaror bara. Sen jag kom hem har jag lagat mat, käkat, diskat, tvättat, kikat på OneTreeHill eftersom att jag inte gjorde det igår, å dessutom kollat på det allra första avsnittet av Desperate Housewifes. Jag har aldrig följt den serien, men tänkte börja göra det nu när så gott som alla andra serier jag följer har haft säsongsavslutning :)
Nu sitter jag i soffan med datorn i knä och fötterna på bordet med tvn på i bakgrunden :P Jag slappar helt enkelt, sköönt, jag hoppas att jag kan somna tidigt ikväll..


I matstugan å snackar i telefon med Isabelle, me like :)

Nu kom AZ å Niklas hem å de har hyrt The ugly truth så jag ska kika på den med dem :) Jag har sett den en gång förut när den gick på bio å då tyckte jag då att den var riktigt bra. Dessutom är ju Gerard Butler så jäkla sexig ;P Det skulle vara en karl för mig dä :)

Näe gott natt på er nu gott folk. Jag skriver nå mer i möran.

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Hanna Sundin

Mmm.. Gerard Butler skulle man ju inte säga nej till! En riktig karl det! Dreggel

2010-02-17 @ 23:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0