16/2-2010

Idag gick jag upp strax före åtta å gick raka vägen till gymmet.. Det var väldigt segt att ta sig upp för att träna, men jag lyckades iaf, jag är mycket stolt över mig själv :) Vid halvtio-tiden var jag hemma igen, tog en lång skön dusch å åt frukost i lugn och ro. 10.40 hoppade jag på bussen mot Sveaplan, där klev jag av som vanligt å väntade på att bussen mot Albano skulle komma, två gånger åkte bussen förbi men den var fullsmockad med folk! Så jag gav upp, jag började traska mot AlbaNova istället, ringde Johan för att kolla om det fanns nån gång-genväg, å visst fanns det väl det :) Det tog endast drygt 10 minuter för mig att komma fram, så det var väldigt smidigt att gå den biten.

Jag, Johan och Niklas gav oss på de första uppgifterna på kapitel 6. Till en början gick det skitbra, vi kände oss riktigt duktiga. Men sen spårade det ut helt!! Det var skitsvårt, Sean kom också å han fattade inte heller någonting.. Vi provade olika tillvägagångssätt men ingen av oss lyckades få rätt.. Benjamin kom å vi bestämde oss för att räkna några uppgifter från de tidigare kapitlerna, det var inte allt för lätt men det gick betydligt bättre iaf :) Sean gick in till hjälpstugan å frågade om uppgifterna på kapitel 6 och kom tillbaka med ett glatt leénde.. Så vi lyckades tillslut lösa några av de uppgifterna också.. Vi var kvar till strax efter 18.00.. Det fick räcka för idag!


De är inne på 7:e säsongen å jag gillar den fortfarande :)

Nu har jag käkat lite å funderar på att kika på det nya avsnittet av OneTreeHill.. Sen klockan 22.00 ikväll visas Röd Drake på 3:an så då blire väl att jag kikar på den också. Å sedan äre läggdags :)

Igår försökte jag lämna in min mobil på lagning här i Sumpan, men de kunde inte ta emot den för de hade inte de rätta reservdelarna.. Stööörigt! Nu har jag varit på två ställen som inte kan laga den. Men han rekommenderade iaf ett annat ställe som jag måste söka upp. Jag vill verkligen laga min fina mobil så att jag kan börja använda den igen, jag saknar den så, vill kunna lyssna på musik när jag sitter i bussen och när jag tränar..

Jag har inte så mycket mer roligt eller intressant att berätta så det får vara allt för idag.. Ska ta lite bilder imorron i skolan så att jag har lite nytt att visa iaf :) För bilderna är ju alltid roligast att se på!

PusselipussPuss!!




Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Du är grymt duktig som pallar dig till gymmet så tidigt på morgonen! =)



När skall vi ses?

Saknar dig..

Pussar

2010-02-17 @ 14:52:00
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0