"allt för min syster"

I fredags vare ju munta.. Jag var otroligt nervös, kunde inte koncentrera mig på föreläsningen som var innan. Men när det var dags så vare bara att försöka lugna ner sig och ta några djupa andetag.
Jag och Lovisa gick till rummet och där satt redan Tony, som var vår examinatior, och väntade på oss. Vi fick sätta oss vid varsitt bord där det redan låg papper, penna och sudd utlagt. Han förklarade att han redan hade slumpat ut uppgifter åt oss å att det i stort sett bara var att börja. Vi båda fick första uppgiften samtidigt men vi fick så klart inte samma uppgift. Vi fick sitta ner å anteckna å tänka tills vi kände oss redo att redovisa. När man väl redovisade kom Tony med en hel del frågor, ibland förstod man inte riktigt vad han menade å blev lite ställd, men det var bara att försöka svara så gott man kunde. Det tog ganska precis en timme för oss båda att redogöra 4 uppgifter var. Betygsskalan för varje kapitel var från IG-VG, jag fick G på kapitel 3 och VG på kapitel 1,2 & 4! Så jag är riktigt nöjd :) Det gick bättre än väntat, såå skönt att för en gång skulle ligga lite över gränsen :)


Integralnörden :P

När det var klart gick vi å käkade. Där satt det några som fortfarande inte hade gjort muntan som övade för fullt, vi hjälpte dem med det vi kunde å berättade vad vi hade fått för uppgifter å frågor.. Hur det var så stannade iaf jag, Sean, Johan & Niklas kvar på skolan i över två timmar å gjorde inte ett nada :P Vi snackade en massa skit, sjöng, skrattade å löste dubbelintegraler :P Haha.. När jag äntligen kom hem var jag astrött! Orkade inte göra nått. När kvällen kom kikade jag och AZ på Let's Dance. Under programmet så piggnade vi båda på oss. Grabbarna hade frågat om vi ville hänga med till Söder för att umgås å spela BlackJack när Niklas dealade, så då vare det som gällde då :) Det var en mysig pub och vi hade trevligt, dessutom så gick jag 100:- plus :) Såå naaaajs!


Sötaste Elida!

I lördags gick jag till gymmet så fort jag vaknade. Det gick ganska bra, skönt efteråt såklart. När jag kom hem städade jag å sedan hoppade jag in i duschen. Jag gjorde mig i ordning å begav mig hem till Elin, Alex & Elida :) Där blev det en massa skvaller och mys :) Elida växer så det knakar! Det var riktigt trevligt, var så längesedan jag träffade dem.. Men när kvällen kom åkte jag hem igen, jag och AZ skulle ha en sambokväll :) Det blev ost, kex och vin framför melodifestivalen. Sedan blev det lite singstar å dans :) Vid tolvtiden gick vi mot Garbo, en krog här i Sumpan bara 5 minuter hemifrån.
Det var en låång jävla kö, men efter typ en halvtimme kom vi in, trots att det egentligen är 23års gräns :) Å vi blev glatt överraskade när vi såg hur det såg ut där inne! Det var två våningar med tre olika dansgolv, där nere var det liveband å lite äldre folk. Det tog ett tag innan vi upptäckte att det var Patrik Isaksson som spelade, det var ju riktigt skojj, det var skitbra drag och han sjöng bra å man kunde alla låtarna :)
Verkligen en skitbra krog! Den bästa hittils åsså ligger den på gångavstånd, så perfekt! Dit ska jag absolut fler gånger :) Synd att vi inte har varit där tidigare, det är ju så många som har pratat om den, å nu fattar jag ju varför.. Ska ta igen all förlorad tid där :P


Glaskrossaren :P

Igår slöade jag hela dagen. Det var ju alla hjärtans dag men det kändes verkligen inte som så. Iofs brukar inte jag vara nå stort fan av den dagen i överhuvudtaget men det kändes lite deprimerande att vara helt själv faktiskt. Väldigt ensamt. Så det blev en jädrans massa filmtittande för att få tiden att gå..
Jag såg bland annat allt för min syster å fy faan vad den var bra! Jag grinade, grinade å grinade. Hela filmen var så fin och sorglig! Den rekomenderas verkligen! Om ni vill grina av er lite så kika på den, å om ni inte vill grina titta på den iaf för den är skitbra!!!!

Idag vare skola igen, måndagar är så seeega. På föreläsningen var jag väldigt trött, gäspade mest hela tiden. Men på diskussionstillfället var jag lite vaknare. Jag lär mig mycket på de två timmarna.
Sedan åkte jag hem, handlade lite först, å nu har jag gjort kycklingwook, det blev ganska så gott.. Resten av kvällen tänker jag spendera framför tvn :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis! Gu så roligt :) Kul att de går bra för dig vännen :) Pussar

2010-02-16 @ 11:11:42
URL: http://lisalindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0