En helt vanlig torsdag..

Idag gick jag till gymmet vid 8-tiden, började med att springa som vanligt å sedan köra lite på maskinerna. Det var riktigt skönt. Jag gick hem, tog en skön dusch å åt frukost i lugn å ro.. Sedan drog jag till skolan, var där vid 11-tiden. Där satt det redan folk som pluggade inför muntan. Så hela dagen har jag varit där, det känns ganska bra nu faktiskt. Vi har hjälpt varandra en hel del å kommit fram till bra resultat tillsammans :)

Nu har jag kikat på Vampire Diaries, den verkar ju rätt ok. Känns kanske som om att de har gjort som en blandning av TrueBlood och Twilight, men jag gillar ju båda dom så det kanske kan bli nå bra av det här också :)

Hä blev ett kort inlägg ikväll men jag har inte så mycket mer att berätta.. Eller jo, min mobil har spårat ur totalt iaf, jag måste ha en hårsnodd runt den för att batteriet ska sitta fast, så det är väldigt svårt att skriva sms kan jag ju be att få tala om.. Störigt!

Vi hörs imorron istället då jag förhoppningsvis har något roligare att skriva om..
Håll tummarna för mig, jag har muntan klockan 12.00.... Nervös är jag!!

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Hanna Sundin

Bra Mimmi! Vampire Diarys är skitbra ;)

2010-02-12 @ 11:50:28
Postat av: Lisa

Lyyycka till!! :)

2010-02-12 @ 16:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0