Muntaplugg på hög nivå!

Idag vare föreläsning som vanligt klockan 10.15, det var lite lättare att förstå idag jämfört med i måndags, fast jag tyckte nog ändå att det spårade ur lite ibland.. Men men, hä ska väl gå å lära sig det här å.
Sedan vare lunch, vi brukar alltid gå till ett annat hus, där det finns en massa micros, när vi ska käka, men idag hade inte Lovisa med sig någon matlåda å jag hade ändå bara sallad så jag stannade kvar på AlbaNova med henne å käkade där. Det blev alltså en lite tjejlunch, vi hann med att snacka en massa tjejsnack som vi inte kan göra annars när alla grabbar är med :P Så det var trevligt :)


AlbaNovas huvudentré :)

Efter lunchen vare dags för räkneövning med käre Mr. Holst. Dessa timmar gillas starkt, det är väldigt intressant och lärorikt :) När denna skoldag var över åkte Lovisa med mig hem. Vi började med att laga till lite baconröra å pasta till middag. Vi käkade, lät matkoman vara i ca 5 minuter å sedan satte vi oss å började plugga!
Vi har gått igenom alla de fyra kapitlena, varannan uppgift var. Vi blev klar  22.15! Så jäkla duktiga har vi varit! Imorgon äre sista dagen att plugga innan the big munta-day, shit jag är så jäkla nervös! Det är så svårt att uttrycka alla dessa begrepp med ord. Men vi har som sagt var övat väldigt bra idag, det uppkom endel frågetecken som vi tänkte reda ut med de andra imöran..


Här är vi påväg från föreläsningen till "matstugan" (Bilder är från förra veckan)

Nu ligger jag i sängen å är helt slut av allt pluggande.. Så ska ta å sluta ögonen snart. Imorgon äre ingen föreläsning vilket innebär heldag med muntaplugg igen, nice! Tänkte hinna med att träna innan jag drar till skolan också, skönt att få det överstökat på morgonen ändå, så lätt att det inte blir av på kvällen annars..

God Natt allesammans!
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0