Fotboll å en massa skoj :)

I fredags så vare ju Glysiscup, det var riktigt roligt :) Första matchen förlorade vi med 4-3 mot Iggesund, de spelar i en högre divioson än oss. Andra matchen så förlorade vi också, vi spelade mot Hudik, kom inte riktigt ihåg vad det blev för målskillnad men de vann ju såklart, de spelar två divisioner över oss.. Men tredje matchen så vann vi med 5-3 tror ja :S Mot enånger om jag inte minns fel.. Vi gick ju inte vidare, men det var huuur roligt som helst :) Jag älskar fotboll å vi spelade ändå bra! Så det var riktigt lyckat..
Fast ett stort minus!! Malin bröt foten stackarn! Hon som skulle in i lumpen på måndagen.. Snacka om otur, hon har aldrig skadat sig..


Fotboll <3

Jag hade huuuur mycket träningsvärk som helst på lördan! Hela kroppen värkte! Men jag gillar det samtidigt eftersom att det känns att man har gjort något bra :) På dagen hängde jag med Jessica å hennes grabbar på stan å sedan åkte vi hem till henne. Då kom även Rikard och mamma dit. Vi käkade mat tillsammans å myste.


Fabian med sin mormor <3

Men när kvällen närmade sig så åkte jag hem till min stuga, där var det redan folk från fotbollslaget, vi skule nämligen ha lagfest :) Jag duschade å gjorde mig i ordning, sedan snackade vi å lekte charader, jag hade så jävla roligt! Skrattade en massa :) Riktigt skojj att vara med er brudar!!
När det blev dags så drog vi till August å där vare också skojj :) Vi röjjde gärnet på dansgolvet! Tack brudar för en rolig helg :)


Hahaha, på August med brudarna :P

Igår åkte jag och Hanna ner till Stockholm med tåget, det blev en timme försenat, lite drygt för jag mådde inte så bra.. Jag har kommit på att jag inte riktigt tål nötter. Jag åt på tåget å det började genast klia som satan å jag hade ont i magen flera timmar efteråt. Så blev det en gång i julas också, skitstörigt! Så jaa, jag ska nog undvika nötter.. Vi degade tillsammans med Niklas, AZ och Amanda hela söndagskvällen :)

Idag vare bara att pallra sig upp till skolan.. På föreläsningen vare faktiskt lite segt idag, men helt ok. Å sedan vare tutorials å det var intressant, jag lär mig mycket på dem, man får vara lite mer aktiv.. Efter det åkte jag hem.. Lite senare på kvällen så gick jag, AZ och Hanna på restaurang :) Vi åt väldigt gott! Å efter det så spelade vi bowling å det gick hur bra som helst för mig, haha :) Jag började med att göra två strikar å jag gjorde en massa spärrar också, kanske att man ska börja tävla i bowling :P Hahaha.. Det var riktigt roligt.. Å när vi kom hem så blev det såklart Paradise Hotel, så spännande å vilket jävla fulspel Kristoffer kör med alltså, shit!

Nu äre dags för lilla mig att sova så att jag orkar med morgondagen :) Tänkte ta mig till skolan å plugga lite trots att jag är "ledig" Så vi får se om vi hörs imorron..


Pussar!!



Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Åh lilla fabian..

Så otroligt söt! Likt moster såklart.. =)



Jag förstår att du har träningsverk.. Skulle jag ens försöka springa nu så skulle jag nog tvä dö..



Skojj att du ringde igår, och jag hoppas verkligen att vi ses snart!



Va nu en duktig flicka i skolan.. ;o)

Många kramar

2010-02-02 @ 09:10:50
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag hade också riktigt skoj! Vi får göra om de.. Ta hand om dig vännen :) pussar

2010-02-02 @ 09:34:47
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Hej vännen..



Jag har en liten sak till dig hos mig.. =)



Pussar

2010-02-02 @ 21:06:10
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: Hanna Sundin

Tack för en mysig mini-semester baby :)

Pussar

2010-02-05 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0