Tidskrävande som satan!

Hej allesammans!
Shit, nu har jag inte skrivit på länge igen. Men jag har haft så jädrans mycket att göra..
I lördags blev det fest iaf, först tränade jag på dagen.. Hanna och Ecka kom hem till mig mot kvällningen och vi lagade till tacos. När vi käkat upp hoppade vi på bussen till Bromma för att gå på förfest hos Jens och Sehlan. Där vare annat folk och däribland Ubbe, skoj att träffa honom :)


Såhär såg jag ut i lördags..

Kvällen i sig var roligt och knäpp. Jag hade skoj för det var så många konstiga saker som hände överallt; förfesten, krogen och hemma hos mig. Jag gillar sånna kvällar, åsså umgicks jag ju med oerhört trevligt folk ;)


Ubbe&Hanna i lördags hemma hos Jens och Sehlan..

I söndags tog jag det bara lungt.. Jag har börjat kika på serien 24, vet inte om jag har sagt det eller inte. Iaf så vare så otroligt spännande när jag kikade på det i söndagsnatt att jag inte kunde somna förens vid 02.30-03.00. Vilket var mycket dåligt i och med att jag måsta gå upp åtta. Men jag gjorde det iaf och tillbringade hela dagen i skolan.. När jag kom hem satte jag mig och tittade på de sista avsnitten av säsong 1, shit vad bra det var :)


Jag&Ubbe i lördags :)

Isabelle hade hört av sig under dagen och ville ses, det började med att vi skulle ta en fika på söder men slutade med att vi måsta ta nattbussen hem till mig så att vi var hemma klockan 03.00.. Så även där blev det en sen natt med få sömntimmar. Dock hade jag ytterst trevligt, jag älskar spontana kvällar, de blir oftast som allra bäst. Vi började som sagt var med fika, men sedan delade vi på en vinflaska på hennes jobb å sedan blev det en cider på Hotellbaren. Där var det mycket trevligt folk, sociala och glada var dom så vi hade hela tiden någon att prata med.


Jag i måndags..

Igår var jag med andra ord väldigt trött när jag begav mig till skolan så att jag var framme tio. Men, jag kämpade på vilket fall. Fram till 12.30 jobbade jag och Emmy med laboration två å sedan pluggade jag, Marcos och Benji Analys 3 hela kvällen. Vi var mycket duktiga och det gick ganska så bra också :)


Isabelle på fiket :)

Inatt sov jag iaf fler timmar, drygt åtta. Men var fortfarande otroligt trött när jag måsta kliva upp. Jag gjorde det iaf och gick på föreläsningen i numeriska metoder. När den var slut vare raka vägen till datahuset för att fortsätta med laboration 3. Mellan 12.00-20.00 har vi kämpat med den labben. Så jädrans tidskrävande uppgifter så det kan ju nästan inte vara sant.. But it is.. Vi är fortfarande inte helt färdiga, men alla muntliga redovisningsuppgifter är det iaf, så det första vi ska göra imorron är att skriva upp oss på redovisningslistan så att vi har det gjort. Det är sista dagen för att göra det imorron också. Åsså ska vi försöka dona med de sista deluppgifterna för den skriftliga redovisningen.. Vi bör bli klar i lagom tid imorron tycker ja!


Idag testade jag att platta håret, å det gick ju alldeles lysande :)

Nu har jag ont i huvudet, så funderar seriöst på att dra mig mot sängen. Det blir väl att jag kikar på det nyaste avsnittet av både Gossip Girl och One Tree Hill innan jag släcker lampan. Får se om jag kanske orkar se nått av 24 också.. Men det var allt för idag. Jag skriver igen imöran..

PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0