Fredag..

Halloj!
Imorse var jag på gymmet, det gick bra. Jag gick hem å donade för att sedan bege mig till skolan.
Där vare en tråkig föreläsning som väntade som vanligt, men jag uthärdade hela iaf..
Såhär såg det ut idag iaf, väldigt mycket snö.. Å kallt!!


Utsikt över kräftriket idag..

När jag kom hem la jag mig i soffan å degade framför tvn och datorn. Kikade på en massa serier på datorn. Me like a lot :) Käkade lite lax och pärer till middag, göttans..


Jag idag på skolan..

Jag orkar inte skriva nå mer nu, jag pratar med Jessica i telefonen och AZ vill låna datorn för att kolla på det senaste avsnittet av Greys Anatomy :)
Vi hörs mer imorron :)

Sov gott allesammans! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0