Lååångt hååår!!

Shit nu äre såhär sent igen. Å jag är astrött.. Men tänkte försöka skriva några rader iaf :)
Igår satte jag i en hårförlägning som ni fick se på bilden. Jag känner mig nöjd faktiskt, är nog bättre att ha den i nu när jag är brun istället. Ser helt enkelt bättre ut då.. Det är skoj att ha långt hår, mitt hår växer ju aldrig annars, det lixom stannar av vid axellängd så jädrans störigt. Så då äre ju kul att sätta i lite annat hår :P Mitt hår kommer från Indien, så  det är blekt, färgat, permanentat, ja allt möjligt så det är ju inte bästa kvalitet direkt. Men å andra sidan är mitt hår i sig själv också ganska slitet så det smälter ju bra ihop :P Hehe..


Till och med träden frös idag. Alldeles vita och fina var dom faktiskt :)

Jag har varit sugen på sushi i flera veckor, så igår fick jag chansen att äta det då jag inte skulle hinna hem emellan hårförlägningen och Sofis event ;P Vete fan vad det var med mig egentligen, för jag gillar inte sushi så mycket. Har lixom tyckt varken eller om det, men som sagt på sistonde har jag bara känt smaken i minnen å vare så jädrans sugen. Men nu är det bra igen, nu tar det kanske ett halvår innan jag vill äta det igen :P Haha..!


Jag, idaag..

Jag och AZ var på Sofis event, vi fick ju biljetterna av Kerstin (AZ:s mamma). Det var riktigt trevligt och skoj. Vi fick en god välkomstdrink, fick höra en massa tips om smink, frisyrer och kläder. Hon läste även några sidor från sin nya bok å den verkar riktigt skoj. Dessutom berättade hon en hel del om sina egna erfarenheter och om hur mycket hennes egna liv som är med i böckerna. Det var skoj att höra, snacka om vilket drömliv hon lever :) Därefter gick alla till Topshop och där fick vi en godispåse och en lyxig goodiebag ;) Me like a lot! Det var riktigt fina grejer där i. Tänkte att jag skulle ta en bild på det, men jag har inte orkat. Det var iaf en fin tygväska som allt detta låg i; en filt med tryck från Sourz, ett skärp från Top Shop, Hårspray från Redken och mascara och läppstift från Yves Saint Laurent!! Riktigt najs och riktigt fina grejer :) Skoj skoj vare!


Snygga AZ som ska till å hacka lök. Det är väldigt problematiskt för henne..

Så igår kände jag mig som en riktigt Stockholmska iaf ;) Träna först på SATS, satte i hårförlägning, käkade sushi och var på ett event med goodiebags ;) Hahaha! Tjejigt värre :P

Idag har jag bara varit på skolan, vääädligt lääänge å pluggat med laboration 3. Sedan har jag bara käkat, tittat på paradise hotel och första skivan av säsong ett av serien 24. Den är riktigt spännande :P Hehe, så nu har jag en till serie att följa.. AZ har köpt de två första säsongerna så än så länge äre många avsnitt kvar att se :)


Långt å fint? Eller långt å fult?

Näe, nu måste lilla Mimmsi sova om hon ska orka upp å träna imorron innan skolan. Sov gott allesammans!
Puss och kram! Btw, vad tycker ni om håret mitt nu rå :)?

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Långt och fint, långt och fint!!!!!!! :) Längtar tills jag får se det IRL!!!! :)

2010-12-03 @ 09:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0