God natt!

Idag åkte jag till skolan så att jag var där 11.30.. Marcos var redan där och vi började genast plugga.. Det var Analys3 som gällde hela dagen. Vi var kvar till 18.30.. Vi fick en hel del gjort och uppklarat, det känns ganska så bra. Benji och Victor kom nån gång på eftermiddagen de också, fast de pluggade till muntan istället.


Jag idag då..

Det snöade som bara dän idag, fast det var faktiskt inte särskilt kallt. En riktig julkänsla gick genom kroppen när jag jag till bussen efter skolan.. Så härligt! Jag längtar skitmycket tills på onsdag!!!! Vill har lite julledigt!
Nu sitter jag å kikar på Baby mama som går på trean med AZ. Den är väl rätt så ok, man skrattar ju till ibland iaf :) Men jag är skittrött. Ska gå raka vägen till sängen när den är slut. Ska nämligen upp tidigt imorron för att åka till skolan å plugga igen..


Victor å Benji har lite rast :P

Hela dagen hare kännts som om att det är måndag, men det beror nog på att jag åkte till skolan. Jag får hela tiden påminna mig om att det är söndag. Iofs spelar det ju faktiskt ingen större roll, men det är väl kanske bra att hålla koll på dagarna :P


Jag ute i snöovädret idag..

Eftersom att jag inte längre tycker om mitt löshår funderar jag på att ta ut det. Men jag får inte ta ut det innan Jessica har sett det så får väl vänta tills på onsdag då. Jag hoppas på att hon kan ta ut det då, för jag vägrar fan betala för att få det uttaget..
Å i och med det tänker jag nog köpa mig löshår från näten. Det är också äkta hår men som jag lixom kan sätta fast på "hårspännen" å på så sätt använda dem när jag vill göra snygga frisyrer. Kanske inte ser så bra ut om jag bara har utsläppt men om jag sätter upp det på nå vis gåre nog bra, skulle vara skoj att ha det innan nyår. Det är inte så dyrt heller.. Men ska kolla upp det lite mer innan jag bestämmer mig..

God natt nu! Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0