Inge skolprat :)

Jag tänkte ta å skriva ett inlägg som inte har med skolan å göra.. Det måste vara så tråkigt att läsa om det hela tiden :P Frågan är bara va fan jag ska ta å skriva om då.. Jag är ju i skolan hela dagarna så man hinner inte vara med om så mycket mer..
Jag kan iaf informera om att det var ett jävla skitväder idag här i Stockholm, en massa snö som yrde runt hela tiden. Det var väl egentligen inte så kallt, tror att det var runt nollan men när det blåser känns det som om att det är fleeera grader kallare än vad det är..


Jag ute i snöstromen idag..

Haha, just ja! Idag när jag stod i busskuren på Sveaplan och väntade på bussen kom det fram en mus å ställde sig brevid mig :P Den var jättesöt. Jag försökte få en bild på den, jag lyckades men den blev på ganska stort avstånd. För då jag försökte gå närmare smet den iväg och grävde sig under busskuren :)


Söta lilla musen som ville hälsa lite på mig :)

Jag kan ju även berätta att min kära rommie AZ har skaffat sig ett par brillor :) Hon har fått lite huvudvärk vid mycket läsning och undersökte synen. Det var inte nå mycket fel men såklart bättre att köpa glasögona än att inte ha dem alls. Å hon är inte en av dom som tycker att det är en plåga att ha dom utan gillar dom rent ut sagt :) Det tycker jag är härligt! Nuförtiden så räknas nästan glasögon som en snygg accessoar också så.. Här får ni se en bild på snyggingen jag bor med iaf :)


Snygging i brillor :)

Idag lyxade jag till det med lite godare middag, det är skoj att göra det ibland också :) Det blev iaf ugnsstekt kyckling med rotfrukter, aioli och lite sockerärtor. Jumjum! Som jag sagt tidigare är nog kyckling min favoritkomponent i mat nuförtiden. Å att steka kyckling i ugnen är så lätt och så blire väldigt saftigt!


God mat!

Kikade för ett tag sedan på säsongsavslutningen av Paradise Hotel, å jag tycker inte om att Emanuel vann.. Det skulle ha varit Lin istället. I år hade de gjort en väldigt tråkig och odramatiskt avslutning. Men men, skit samma..
Föresten så är jag väldigt besviken på hårförlägningen.. Håret har blivit så otroligt torrt så det ser skitrisigt ut åsså tappar jag hur mycket (lös)hår som helst när jag försöker kamma igenom det. Vilket resulterar i att min kaluffs är tunnare än vad den borde vara för att se verklig ut. Vill typ ta bort det ganska snart. Men än så länge gåre rätt bra att ha håret på ena sidan i toffs eller fläta iaf. Å det ser inte lika slitet ut när jag häver i ett hårmedel som göra att håret är glansigare och lenare. Men vi får se hur länge jag kommer ha det kvar..


Å så den vanliga bilden av mig då..

Lite roligare inlägg att läsa kanske.. Iofs inte så innehållsrikt, men ändå :)
Tack för idag, vi hörs imorron!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hej Mimmi! Har just hittat din blogg så jag tänkte lämnc en hälsning. Hoppas att allt är bra med er. Anna-Zara passar förresten jättefint i glasögonen

2010-12-16 @ 23:23:51
URL: http://charlottala.blogg.se/
Postat av: Hanna S-B

WHHHHAAAAAATTTTTT?????? Har A-Z skaffat brillor?! Hon var iaf skitasnygg i dem ;)

Exakt den där maten gjorde jag också för några dagar sedan... minus ärtor och aioli, plus bea ;)



Puss på dig!

2010-12-17 @ 12:50:31
Postat av: Svamp nr 2

Hej Mimmsan! DU är fin och mysig! Pus på dig!

2010-12-17 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0