Skola, skola..

Idag tänkte jag gå upp å träna för att få nya friska tankar, men jag orkade verkligen inte! Vaknade å kände mig superförkyld igen, jag förstår inte känns som om att jag blir sjuk när jag sover. Jobbigt. Så jag sov faktiskt ända till halv tio, sedan åkte jag på föreläsning till halv ett. Hade planerat att jag skulle plugga analys fyra hela dagen. Men när föreläsningen tog slut hade jag helt andra tankar. Jag har en sån jädra pluggångest! Jag insåg då att jag verkligen inte kan analys fyra i överhuvudtaget. Så efter mycket grubblande idag har jag bestämt mig för att helt enkelt skita i den kursen för nu. Jag kommer omöjligtvis hinna lära mig den och klara de tre andra kurserna också. Det gäller att prioritera och inse sina begränsningar. Jag ska prata med några klasskompisar imorron å höra hur de tänker göra. Åsså ska jag kolla om det är möjligt att läsa kursen nästa höst istället. Jag hinner å kan inte lära mig den nu, så är det bara!


Idag, jag..

Så fram till jul (dvs. i en vecka framöver) tänker jag lägga ner all tid jag har på numeriska metoder.. Så att jag iaf ligger i fas i en kurs. Förhoppningsvis kommer jag då hinna göra klart laboration fyra innan jag åker hem över jul. Då kommer jag tillåta mig själv vara ledig i drygt en vecka för att sedan börja plugga på numeriska metoder, analys 2 och analys 3 så att jag sätter tentorna!! Det känns som om att det skulle kunna vara möjligt nu när jag tänker skita i analys 4. Det känns skönt att jag har bestämt mig, jag känner mig lättad. Det ska jag fanimej klara av, så det så!!

Jag orkar inte skriva nå mer nu. Tänkte lägga mig i sängen och kolla på första avsnittet av säsong 3 av 24. Jag kunde inte låta bli, jag måsta ladda hem det ;) Imorron ska jag iaf upp tidigt å bege mig till datahuset för att göra så mycket så möjligt på labben..
Tråkigt inlägg jag vet, men kanske att det händer något skoj att berätta imorron, vem vet :)?

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0