Tentaplugg..

Hej hej..

Nu sitter jag å är helt slut i huvve kan jag lova.. Jag har pluggat hela långa dagen men har äntligen tillåtit mig själv att lägga ifrån mig pennan.. Nu fåre vara nog. Nu kan jag inte lära mig nå mer vare sig jag vill det eller inte..
Febrig känner jag mig också, åtminstonde förkyld iaf.. Näee fyy, jag gillar inte alls att ha tenta på lördagar, veckan blir så jädrans låång.. Nu är jag riktigt less, jag vill klara denna tenta. Det är ju en omtenta å jag har pluggat bra till den, dock lite för sent, skulle ha börjat lite tidigare som vanligt. Jag är en sån sista minuten människa att jag blir le på mig själv.. Men men, nu har jag slitit som ett djur iaf för att prenta in det sista..
Så snälla håll tummarna för mig imorron, jag behöver det verkligen för jag måste klara denna tenta!!!!


Dåligt ljus, konstig position och det lyser pluggångest över hela mig, men detta är jag idag..

Sov gott!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Det klarar du stumpan min!!!!! <3

2010-12-11 @ 09:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0