Självmordsbombare, i Sverige..

Heeej!

Snacka om två sega dagar alltså.. Igår gick jag upp vid sjutiden, gjorde mig i ordning och åkte till skolan.. Ja ni läste rätt, skola på en lördag, för att göra tenta, igen! Så jädra tråkigt!
Tentan var rätt ok, men jag vete fan om jag klarade den. Tror att jag ligger percis på gränsen så de beror på hur de rättar. Jag vill klara den, vill slippa göra en till omtenta.. Men vi får se, å jag får faktiskt svaret redan imorron.. Man hinner ju inte ens smälta att man skrivit den, fast det är väl bra. Skönt att få tillbaka den fort så att man vet vad man ska plugga på..
Efter tentan åkte jag hem å slappade exakt hela dagen! Jag kände mig inge vidare kry heller så jag tror att det behövdes. Idag har jag gjort samma sak, bara degat å kikat på en massa massa avsnitt av 24 ;P Hehe, så nu har jag sett klart på säsong 2 också.. Jag vill se mera, men AZ köpte bara de två första så nu vare slut på det roliga..

Seriöst så blir jag rädd av den här bomdningen som ägde rum i centrala Stockholm igår. Det var en självmordsbombare, hur läskigt är inte det?! Den första självmordbombaren i Sverige någonsin! Fy faan! Å dessutom så hade han innan sprängningen skickat in ljudfiler till bland andra SÄPO, en av de ljudfilerna ligger ute på Aftonbladet nu. Å den är så jädra läskig! Det var när jag lyssnade på den som jag började bli rädd! Han skrämmer mig verkligen! I filen uppmanar han andra att göra som honom, att ta till vad de nu än har om det så är en kniv och skada människor å inte frukta varken fängelse eller döden. Han säger att Sveriges barn, döttrar, bröder och systrar ska dö.. Fy faan säger jag bara! Nu vill jag seriöst inte bo i Stockholm, kommer vara rädd när jag åker buss å ska verkligen hålla mig borta från tunnelbanan. För han börjar med att säga att det här endast är ett av alla dåd som kommer ske.. Fyyy! Kommer drömma mardrömmar inatt. Hoppas att jag lugnat ner mig tills imorron då jag ska åka till skolan..

Här nedan är videoklippet där man får höra självmordsbombarens ljudfil, jag tycker att ni borde se på den om ni inte redan har gjort det trots att jag egentligen tycker att det är helt sjukt att den i överhuvudtaget finns utlagd..

---------- http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8268322.ab ---------

Nääääe, fyy.. Nu ska jag försöka sova. Blir kanske att jag drar igång en film så att jag får annat i tankarna innan jag somnar. Endast för att förhindra mig från att sova oroligt.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0