Shoppingassistent, me like :)

Tjo tjo!
Idag blev jag och Emmy klar med den muntliga delen av laboration 3, det var skönt. Det är bara en liten sak kvar att skriva på den skriftliga. Jag ska göra det imorron å skicka den till vår lärare, så det blir precis i tid :)
På eftermiddagen idag träffade jag Markus, han var nere över dan bara. Jag hjälpte honom att hitta en ny jacka, äntligen, den är så sliten :P Dessutom lyckades jag lura på honom två par byxor :) Jag känner mig mycket stolt med mitt val, de var skitsnygga. Jag gillar att hjälpa killar att shoppa, det är skoj, iaf när man får välja vad de ska ha på sig :)
Lite halvtaskig bild, men men, jag idag iaf..
När jag kom hem satte jag mig ner och gjorde en övningstenta. Det gick väl sisådär, hade nog inte klarat den om det var min tenta.. Men men, jag har en dag till på mig att plugga så man vet aldrig. Jag ska göra mitt allra bästa iaf!
Den här veckan har jag inte tränat nå, men jag har faktiskt inte hunne. Kanske att jag orkar efter tentan på lördag, vi får se. Vore skönt att få svettas ut lite skit!
Nu ska jag kika på 24 å sedan sova för att orka upp å köra skiten ur mig (pluggmässigt) imorron!
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0